Holidays 2016 - Photos taken by me

19:14


Hejka,
Jak się macie ?
Jak minęło rozpoczęcie roku szkolnego  ? U mnie nawet ok i plan również mam znośny :)
To niestety już ostatni mój rok w szkole więc wiem, że będzie on ciężki :( Muszę dać jakoś radę.
Przechodząc do tematu postu dzisiaj chcę Wam pokazać moje podsumowanie wakacji poprzez zdjęcia, które zrobiłam na różnych wypadach :)
Myślę, że taki post będzie dość przyjemny na koniec tych wakacji . Za rok również wstawię taki post bo myślę, że to będzie super pamiątka :)
Trochę jest tych zdjęć ale starałam się wybrać te najlepsze .















































































  









Mam nadzieje , że dotrwaliście do końca i spodobały Wam się zdjęcia :)
Cóż ,teraz trzeba czekać na kolejne wakacje i wspomnienia .
Miejmy nadzieje, że szkoła zleci tak samo szybko jak wakacje , trzymajcie się :**


Do następnego ,

Patrycja


You Might Also Like

7 komentarze

  1. U mnie jeszcze miesiąc wolności, ale życzę Ci powodzenia w nadchodzącym roku, na pewno ze wszystkim sobie poradzisz :)
    Cudne fotki! Widać, że dużo podróżowałaś, zazdroszczę. U mnie tylko jeden wypad, ale niestety, praca całe wakacje.

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że ciekawie spędziłaś wakacje. Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoczki! :)
    Ładne pazurki :)

    https://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ! Ładne widoczki :*
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna dawka bardzo pozytywnych zdjęć :D i mega pazurki ^^

    Zapraszam do mnie!
    martyna-k.blogspot.com~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również mam nadzieję, że rok szkolny szybko zleci :D Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale te zdjęcia są piękne, aż mi się smutno zrobiło, że za oknem szaro:(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.