NewChic - Autumn Wishlist

18:54


Hej!

Jak fajnie wracać o 12:20 ze szkoły <3 Mam tak zawsze w środy lecz niestety na 7 rano :/
Jak się macie ? :)

Dziś wracając ze szkoły tak wcześnie postanowiłam zrobić posta . Będzie to wishlista ze sklepu
NewChic . Nie znałam tego sklepu do tej pory aż napisała do nas bardzo miła pani czy chciałybyśmy zacząć współpracę z nimi. Przed zgodzeniem się obejrzałam cały ich asortyment bo nie raz się tak zdarzyło, że w niektórych sklepach internetowych towar był dość niskiej jakości . W sumie czego się spodziewać po chińskich stronkach . Ale nie tylko to, są takie sklepy gdzie nie ma nic w moim guście  . Czytając dużo dobrych opinii od blogerów postanowiłam się zgodzić . Drugim powodem dla którego się zgodziłam to to iż ich asortyment jest przepiękny! Uwielbiam takie rzeczy :)
Wishlista będzie bardziej na porę jesienną . Za oknem upały ale jesień tuż tuż ;)



KLIK
KLIK
KLIK
KLIK


KLIK
KLIK
KLIK
KLIK

KLIK
KLIK
KLIK
KLIK


KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK

KLIK
KLIK


A i jeśli chcecie tam zrobić zakupy to daje Wam zniżkę -20% na hasło : Arriana
Kupon jest ważny do 22 stycznia :)

Przepraszam, że tak dużo tych ubrań ale tam są naprawdę super rzeczy!:) Polecam tam wejść i jeśli bylibyście tacy mili to bardzo proszę o poklikanie w parę linków . Byłabym wdzięczna <3


Ja już lecę do lekcji ,
Pa! :*

Patrycja



You Might Also Like

4 komentarze

  1. Kochana poklikałam ci w pierwsze 8 linków, podaję kilka cen - 104,81zł, 93,83zł, 85,74zł, 114,20zł :) Mam nadzieję, że się zrewanżujesz za kilka dni :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterki mi sie podobaja :D
    klikam :D
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy:) Podobają mi się kurtki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana poklikałam wszystko a wybrałam sobie dwie piękne rzeczy, które lądują w koszyku!
    Tak świetne rzeczy wybrałaś <3

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/cudowna-trojca.html

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.