Mirror Effect nails - test

22:34


Hej ,

Jakiś czas temu otrzymałyśmy zestaw do zrobienia paznokci z http://www.bornprettystore.com/ .
Ten zestaw zawierał rzeczy do zrobienia efektu "lustra" lecz nam on się nie sprawdził za bardzo . Myślimy ,że to powód tego czarnego lakieru ponieważ czytałam na innych blogach, że im się on marszczył lecz ja zaryzykowałam i spróbowałam nim zrobić . Niestety efekt wyszedł jak innym . Pomarszczył się i nie był to efekt dla którego mogłybyśmy się przejrzeć jak u niektórych lecz była to taka ładna, srebrna i bardzo mieniąca się faktura paznokci . Będę testowała dalej ale już tym razem użyję swoich lakierów i top coat'ów . Radzę Wam zamawiać same te brokaciki z pędzelkami lub bez :) Na pewno efekt wyjdzie o wiele lepszy .

Tu jest ten zestaw jeśli chciałybyście go sobie zobaczyć : KLIK









A tu paznokcie mojej siostry :








Na kod : SISQ10 macie 10% zniżki :)



I to już tyle ,
mamy nadzieje, że mimo tego pomarszczenia paznokcie Wam się podobają :)


My już się żegnamy,

Pa!:*

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Pomarszczenia nie widać ;) ładne są :)

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dostałam ten pyłek z born pretty i moim zdaniem wygląda to bardziej jak zwykły brokat, niż chrome ;(
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest to czysty chrom ale bardzo fajny efekt to stworzyło :)


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne paznokcie! :)
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: https://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.