Ombre nails

14:55

Cześć wszystkim!

Dzisiaj przychodzę do Was z nowym zdobieniem hybrydowym na moich paznokciach. Jak wiecie z wcześniejszych postów, bądź też nie bardzo lubię mieć na swoich paznokciach zdobienie typu ombre. Dotychczas robiłam je zwykłymi lakierami, teraz zrobiłam je hybrydą i muszę przyznać, że robi się je troszkę trudniej niż zwykłymi lakierami. Ombre hybrydą robiłam za pomocą drewnianego patyczka do skórek. Te zdobienie pochłania troszkę więcej czasu niż robienie je na zwykłym lakierze. Myślę, że jak na pierwszy raz wyszło całkiem ok :)
Zobaczcie i oceńcie sami :)

Na zdjęciach widoczny odrost paznokcia, gdyż zapomniałam zrobić zdjęcia od razu po pomalowaniu.






 Andżelika 



You Might Also Like

4 komentarze

  1. Mmm ale piękne cukierkowe pazurki !

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/cudowna-trojca.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio sama zaczęłam robić sobie hybrydowe paznokcie i domyślam się jak trudno zrobić takie ombre, ale Tobie wyszło naprawdę ślicznie na pierwszy raz! :*

    amelia-bloog.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.