Claresa

15:44



Hej ,
ostatnio przyszła do nas paczka od http://claresa.pl/ . Jest to nowy sklep z wieloma ciekawymi rzeczami . Napisała do nas pani z pytaniem czy nie chciałybyśmy przetestować ich lakierów hybrydowych i my się zgodziłyśmy ponieważ lakiery uwielbiamy i lubimy testować nowości :)
Paczka szła bardzo szybko bo jakieś 2-3 dni i już była u nas . Przychodzi zapakowana w takie "konfetti" dzięki czemu lakierom nic się nie stanie a powiem że to pięknie wygląda :)
Dostałyśmy dwa lakiery hybrydowe w kolorach - 02 YELLOW MOUSE i 700 BLUE MOUSE oraz bazę i top coat .
Bardzo się ucieszyłam ponieważ czytałam o nich wiele dobrego, że bardzo dobrze się utrzymuje , dobra pigmentacja i cena jest ok . Malując paznokcie tym kolorem niebieskim od razu powiedziałam sobie że będzie to mój ulubiony kolor . Wystarczą dwie warstwy by lakier był już bardzo dobrze pokryty , kolor lakieru jest trochę inny niż na kartce której również przysłali - jest jaśniejszy i bardziej mi się podoba ponieważ wydaje się bardziej na ten sezon letni jak i wiosnę . Kolorem żółtym się trochę rozczarowałam ponieważ myślałam że będzie taki jaskrawy jak na buteleczce jest pokazany . Malowałam aż 3-4 warstwy by wydobyć ten kolor, który chciałam ale cały czas był taki sam i widać było płytkę paznokcia :/ Na zdjęciu tego aż tak nie widać ale w rzeczywistości jest różnica  . Ale pomijając to moim zdaniem warto kupić lakiery z tego sklepu ponieważ ich trwałość jest super! Nie wiem jak by było w innych lakierach z pigmentacją ale zawsze można zamówić sobie taki na przetestowanie lub zobaczyć na wzorniku, który znajduje się na ich FB . Wydaje mi się, że z innymi lakierami byłoby tak jak z tym niebieskim .  Cena jest również bardzo dobra . Jedynym minusem jest to, że na razie ta gama kolorów jest wciąż mała . Brakuje mi jeszcze tam koloru białego . Pamiętajcie kupując lakiery że ten kolor WHITE MOUSE 03 nie jest biały tylko z drobinkami :)














Macie już jakieś lakiery hybrydowe z tego sklepu ? Jak się u Was sprawują ?: )

Patrycja

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Lakiery pięknie wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile skarbów! Lakiery prezentują się cudownie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo bardzo śliczne kolory:D
    Fajnie, że miałaś okazje przetestować ich lakiery :D
    Odwdzięczam sie za każdą obserwacje :D
    http://grlfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory!

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne lakiery, gratuluje możliwości ich przetestowania :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słysze o tej firmie, ale kolory prezentują się cudownie! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam możliwość ich testowania, widzę, że fajnie się prezentują u Ciebie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Błękit jest na prawdę śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są super kolorki - sama bym sobie takie sprawiła ale póki co mam w opór kolorów z Semilac :)

    Mogę prosić o pare klików?: )

    allegiant997.blogspot.com/2016/07/sammydress-recenzja-i-lookbok.html

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam o tej stronie, ale kolorki wydają się być bardzo fajne ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam Claresę :) Kupiłam kilka kolorów, bazę i top. Do mnie jednak paczka przyszła w zwykłej kopercie bąbelkowej, a same lakiery zawinięte tylko w folię, nie dostałam też katalogu, który pokazujesz. Ja też jestem zadowolona z trwałości, lakiery trzymają się bez zarzutu, z kolorami trafiłam w 10, łatwo się też nimi posługuje. Kibicuję marce i może skuszę się na inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają mimo krycia w tym żółtym :)

      Usuń
  12. U mnie też paczka w kopercie bąbelkowej. Również nie dostałam żadnego katalogu. Takie rarytasy to chyba tylko dla testujących blogerek 😀 Z lakierów jestem zadowolona. Dobre krycie, z trwałością różnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie kryje tak mocno jak powinien. Ja planuję je przetestować w najbliższym czasie, zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne kolorki! <3 Ja właśnie zaczęłam zakupy na ich sklepie on-line i szukam inspiracji. :) 700 jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.