Banggood - Wishlist

19:27


Hejka!
Dziś w tą kiepską pogodę pokażę Wam moją wishliste ze sklepu Banggood .
Prawie cały dzień przesiedziałam tam i patrzyłam jakie fajne gadżety i ubrania mają . Bardzo lubię ten sklepik i mają naprawdę tanio! :) Ci, którzy jeszcze tam nie byli to zachęcam . Super by było gdybyście poklikali w linki( wiecie, że ja również Wam pomogę) ale nic na siłę :)


KLIK
KLIK
KLIK
KLIK



KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK

KLIK
KLIK


To tyle. Myślę, że każdy znajdzie tam coś dla siebie :)
Klikajcie!


Do następnego,
Pa:*


Patrycja



You Might Also Like

8 komentarze

  1. bardzo kreatywny post Poklikane
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis ! :) Różowy top jest przeuroczy tak samo jak torebeczka kot ^^ Poklikane w te które najbardziej nam się spodobały :) Też mamy z nimi współpracę i właśnie czekamy na paczkę od nich :3 Pozdrawiamy i ślemy buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  3. meega te szorty jednak mimo wszystko trochę dla mnie za drogie...
    a szkoda bo bardzo mi się spodobały.. :c
    wszystkie lingi poklikane, powodzenia w dalszej współpracy. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy wybrałaś:) Poklikałam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. czaje się na te matowe pomadki, super rzeczy znalazłaś i wszystkie poklikane :)


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/07/cudowna-trojca.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowy top świetny na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.