Irresistible me

14:31


Hej!!

Dziś przychodzę do Was z recenzją na temat opasek ze strony : http://www.irresistibleme.com/ .
Pani do nas napisała i spytała się czy chciałybyśmy wybrać sobie 4 opaski do przetestowania i dać recenzję na ich temat. Zgodziłyśmy się ponieważ byłyśmy ich ciekawe .
Przesyłka szła dość szybko bo po 3 dniach już zamówienie było u mnie :)
Zamówienie przychodzi zawsze w takich pięknych czarnych pudełkach a w środku jest piękny motyw na nim i krótka wiadomość do nas :)
Moje zamówienie nie przyszło pełne bo były to 3 opaski nie 4 lecz dla mnie to nie miało większego znaczenia i cieszyłam się ,że chociaż te 3 mogłam otrzymać . Gorzej byłoby gdybym musiała za to zapłacić to wtedy byłaby inna reakcja . Napisałam do pani że w zamówieniu pojawiło się mniej rzeczy niż miało być . Pani jest bardzo miła i szybko odpisuje na wiadomości . Napisała że załatwi to jak najszybciej i się ze mną skontaktuje dlaczego zamówienie przyszło inne niż miało być .


Opaski wyglądają identycznie jak na zdjęciach na stronie , są jeszcze ładniejsze . Ze względu na to iż są one trochę droższe wyróżniają się tym, że wykonanie ich jest wręcz idealne i bardzo porządne!
Małe cyrkonie i inne dodatki trzymają się bardzo mocno i nie trzeba się martwić, że coś wypadnie .
Ja te opaski polecam między innymi pannie młodej . Gwarantuję, że opaska będzie pięknie lśniła na włosach i panna młoda poczuje się jeszcze piękniej . Są one zrobione bardzo solidnie więc nie ma obaw, że coś w czasie ślubu wypadnie z opaski . Te opaski będą również idealne na komunie, codzienne wypady , bale czy inne .
Zarówno te metalowe jak i materiałowe opaski wyglądają zniewalająco :)


















To tyle :) W następnym poście będzie coś specjalnie dla Was! Więc czekajcie , mamy dla Was małą niespodziankę :)

Pa!


Patrycja

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Ojej! Jakie ładne. :) Czekam na jakąś stylizację z nimi.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opaski są piękne, w sam raz jako dodatek do weselnych fryzur :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama mam kilka opasek z tego sklepu są mega śliczne :)
    Bardzo fajna recenzja :P spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. opaski cudowne i orginalne :D ciekawy sklep

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Opaski bardzo ładne. Genialnie będą prezentować się do eleganckich stylizacji *-*
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Opaski świetnie się prezentują. ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olśniewające opaski:) Sama lubię przyozdobić włosy w taki sposób!
    Zapraszam do mnie:
    https://ootdsiusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra! ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowne! Takie subtelne i dziewczęce :) Ja również czekam na stylizację z nimi!
    Pozdrawiam:*

    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  10. są prześliczne!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądają te z kryształkami :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. oo jakie śliczne tylko szkoda, że nie ma zdjęć jak się prezentują na głowie :/

    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.