StyleWe

13:07


Hej!
Jak u Was pogoda ? U nas różnie :/ Nie można za długo posiedzieć na dworzu tylko lenistwo w domu :( Dziś akurat jest piękna pogoda i ciekawe jaka się trafi za tydzień bo jedziemy nad morze . Oby tylko nie deszcze! :D
Jakoś w połowie miesiąca napisała do nas firma https://www.stylewe.com/ z prośbą o współpracę . Nie znałyśmy tej strony i myślałyśmy że to taka strona o modzie i wgl ale wchodząc tam ujrzałam peełno różnych różności dla kobiet - sklep! Ten sklep ma w swojej ofercie ciuchy , torebki ,kostiumy kąpielowe i inne . Każda rzecz jest wyprojektowana przez innego projektanta .
Jestem bardzo ucieszona, że mogłam skorzystać z takiej oferty . Niestety ceny są dość wysokie :/
Wybrałam sobie torebkę za 75 dolarów . Muszę przyznać, iż mimo to że ceny są niestety wysokie to jakość w tym wszystkim pobija na kolana! Na pewno nie pożałowały byście że wydałyście tyle kasy na nią . Nie wiem jak jest z ciuchami ale torebek możecie być pewne że będzie to cenna i wspaniała zdobycz w Waszej szafie . Mam nadzieje, że wytrzyma ze mną parę dobrych lat .  Nigdy nie miałam tak dobrej i porządnej torebki jak ta . Wybrałam sobie małą torebkę ponieważ nie było takiej u mnie w szafie . Mimo, że jest mała to w środku jest bardzo pojemna i znajdują się w niej dwie kieszonki - jedna na suwak a druga nie . Myślałam, że będzie ona bardzo mała ale jak przyszła to się zakochaałam! Rozmiar jest większy niż przypuszczałam. Wszędzie jest obszyta nazwą projektanta, który zaprojektował ta torebkę . Przesyłka szła tylko 2-3 dni! To kolejny plus . Następnym wielkim plusem będzie to jak zapakowana była ta torebka ! Otóż nie była ona tylko wrzucona do paczki lecz posiadała ona pudełko a w środku zapakowana była workiem z logiem "StyleWe". Wszystkie małe elementy wraz z paskiem były zafoliowane przez to nie przyjechała porysowana i widać było że jest nowa . Jedną dziwną rzeczą w niej było to iż na stronie było napisane że będzie ona biała a przyszła kremowa :D W sumie to wiedziałam to od początku ponieważ na stronie również jest pokazany prawdziwy jej kolor czyli kremowy :)
Jestem jak najbardziej z niej zadowolona!! Już niedługo wstawię tu z nią stylizację!!! Więc czekajcie :)

Tu znajdziecie tą torebkę - TU


























https://www.stylewe.com/
https://www.pinterest.com/stylewe/


Zapraszam do przejrzenia ich oferty :)

Wyczekujcie stylizacji z tą torebką oraz długo wyczekiwanymi przez Was opaskami z IrresistibleMe . Wiele z Was chciało zobaczyć je na osobie a więc podołamy temu wyzwaniu :D


Dziś już się z Wami żegnam ,

Do następnego :*

Patrycja




You Might Also Like

25 komentarze

  1. Wow ta torebka jest świetna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta torebka i rzeczywiście godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

      Usuń
  3. Mała zgrabna torebunia ! Sama bym też taką nie pogardziła :)
    Śliczne pazurki ;)

    Moge prosic o pare klików? :)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/07/sammydress-recenzja-i-lookbok.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torebeczka :D uwielbiam takie na lato, kiedy nie muszę targać ze sobą zeszytów i książek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O jacie, torebka cudo! Mega zazdroszczę współpracy!


    Mogę prosić o kliknięcie w linki w tym poscie?
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta torebka, widać że dobrej jakości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie pogoda nie rozpieszcza:( ale i tak pracuje, wiec nie trace za wiele haha! a torebka świetna, widac ze porzadnie wykonana

    OdpowiedzUsuń
  8. ojeju boska torebka ♥

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę piękna, wykonanie zachwyca!:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska torebka <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna torebka :) Udanego pobytu nad morzem :D
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/07/francuska-glinka-czerwona_28.html

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna jest ta torebka! bardzo mi się podoba :) nie słyszałam nigdy o tym sklepie, muszę przejrzeć ich asortyment :P

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda naprawdę pięknie, przydałaby mi się taka ;)

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ceny sa wysokie, ale torebka przynajmniej piekna i bardzo dobrze wykonana ♥


    Buziaki♥ Zyciedlapasji klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie pogoda szaleje, najpierw było gorąco po 31 stopni a teraz mniej niż 20 ;3 Koszmar. Śliczna ta torebka :* Pozdrawiam :*
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.