"Z innej beczki"

21:31

Hej wszystkim!

W dzisiejszym poście, tak jak sam tytuł mówi chcę napisać o czymś innym niż paznokcie. Oczywiście razem z siostrą uwielbiamy je stylizować, ale dzisiaj chcę napisać parę słów o OLEJKU RYCYNOWYM. Na pewno każda z Was testowała lub gdzieś czytała o działaniu tego olejku :) 
Swój olejek rycynowy testowałam przez rok, używałam go głównie na skalp głowy oraz do rzęs i brwi. Olejku używałam w celu szybszego porostu włosów i rzęs. Włosy rosną szybciej i mniej wypadają. To samo tyczy się rzęs- przestały wypadać (przy codziennym demakijażu zawsze wypadła jedna, dwie) oraz stały się ciemniejsze, gdyż olejek przyciemnia włosy.
Możemy go dostać w każdej aptece za ok 3 zł. 


Jak stosowałam olejek ?

Skalp głowy

Robimy małe przedziałki na głowie, używając patyczka kosmetycznego nakładamy olej. Kiedy uważamy, że jest go wystarczająco, wmasowujemy opuszkami palców w skórę głowy. Smarowałam olej wieczorem zostawiając na całą noc. Rano zmywałam szamponem. Stosuję 2,3 razy w tygodniu

Rzęsy

Do tego również używam patyczka kosmetycznego, maczam go w oleju i smaruję tak jak eyelinerem i troszkę na same rzęsy no i brwi. 


Olejek rycynowy również zmiękczy twardą skórę pięt, łokci i kolan oraz skórki paznokci :)

Jeśli będziemy cierpliwi i systematyczni może zadziałać na rozstępy (tego nie jestem pewna, gdyż nie próbowałam). 


Nie mam własnych zdjęć, pożyczyłam jedno z internetu ale efekty przy regularnym stosowaniu naprawdę są widoczne :)






Z czystym sumieniem mogę polecić ten olejek, gdyż naprawdę działa :)


Andżelika.

You Might Also Like

4 komentarze

  1. WOW widać różnice i to wielką !
    Extra efekt !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie działa ;D
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny produkt
    Zapraszam do mnie:klik klik klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowe ! :)
    Poklikasz w linki ? Z góry dziękuje :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/12/dressgal.html

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.