Autumn Wishlist - Dresslink

20:52


Hejka :)

Dziś przychodzę do Was z wishlistą ze sklepu Dresslink. Dawno nie robiłam tego typu postów (to dopiero mój drugi ) więc pomyślałam że akurat teraz fajnie by było dodać gdy jest jesień i niektórzy może czegoś fajnego poszukują dla siebie :) To zapraszam do oglądania i mam nadzieje że coś z tego Wam się spodoba a nawet jeśli nie to bardzo prosiłabym chociaż o kliknięcie w linki (nie musicie wszystkich) do wybranego produktu . Dla Was to tylko zwykły "klik" a dla mnie to coś więcej :)







Pierwszą kategorią jaką chcę pokazać są to kurtki . Jak wiadomo na dworzu zimno i coraz zimniej więc dobrze się zaopatrzyć w jakąś ;)
Tu Wam przedstawiam takie oto 3 kurtki w których nie będzie Wam zimno . Moim zdaniem są piękne i te pastelowe kolory spowodują że jesienią gdy jest szaro,ponuro  będziecie zadowolone i pastelowe kurtki sprawią że Wasza stylizacja nie będzie taka nudna .

                         KLIK                                        KLIK                          KLIK


Dalej są to sweterki ! Jesienią przeważają kolory szare . Ja też postanowiłam je Wam w tym oto kolorze pokazać lecz nie są one takie zwykłe szare . Pierwszy sweterek jest przepiękny , na dole i na rękawach doczepiony jest inny materiał taka jakby "firanka" . Pięknie on wygląda z tym połączeniem i wydaje się być bardziej oryginalny i dziewczęcy . Drugi jest podobny do pierwszego lecz ma na górze jeszcze kołnierzyk , przy którym idealnie będzie się do szkoły na jakieś ważniejsze uroczystości jak i do pracy . Ostatni w kolorze białym jest równie piękny . Ma gruby materiał przy czym będzie się nadawać na zimowe dni .  Na górze sweterek wzbogacony jest diamentowym kołnierzykiem .

                KLIK                                                  KLIK                                         KLIK


Następna kategoria to biżuteria . Wybrałam w kolorze złoto srebrnym . Ta biżuteria jest piękna i delikatna .

                            KLIK                                    KLIK                                       KLIK


I ostatnia już kategoria to taki misz masz . Wszystkiego dużo :D  Pierwszą rzeczą jest również sweterek , już nie taki elegancki jak powyżej lecz ma też coś ciekawego co zauważyłam w nim - frędzelki . Sweterek przez nie wygląda ciekawiej i nie potrzeba do niego żadnych biżuterii :) Następna rzecz to torebka również z frędzelkami i złoty zegarek - do zwykłej ,nudnej stylizacji :)


                            KLIK                                       KLIK                                   KLIK



I to już wszystko , mam nadzieje że Wam się spodobały niektóre rzeczy i wspomożecie mnie poprzez klikanie w linki . Ja postaram się każdemu z osobna podziękować poprzez odwdzięczenie się :)

Do następnego , paa ! :*



You Might Also Like

14 komentarze

  1. Z wielką chęcią poklikałam we wszystko! Każda kurteczka najlepsza, co do tych szarych sweterków, też są w moim guście! ;)
    Zapraszam Cię też do mnie! ;) http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam w większość linków, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sądziłam, że różowe kurtki mogą wyglądać tak dobrze ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kurteczki, torebka przypadła mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszelkie swetry <3
    Świetne rzeczy wybrałaś :D
    Uczciwie poklikałam! mogłabym liczyć na klik u siebie?
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. z przyjemnością nosiła bym takie kurtki oraz sweterki, zastanowię się nad kupnem.
    A tym czasem zapraszam do mnie :)
    http://krolewnabalonowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterki mega mi się podobają! Kliknęłam w pierwsze 6 linków :D Udanej współpracy życzę!
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Te dwa swetereki szare są idealne <3
    Udcziwie poklikalam :P w sumie zastanawiam się czy nie zamówić tego 1 sweterka za 8,06$ <3

    brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.