Japan Candy Box + Giveaway !!

17:11

                                                             

                                                          Hejka !! :)

Jak tytuł sam mówi dziś przychodzę do Was z czymś zupełnie innym ,a będzie to pudełeczko Japan Candy Box - japońskie słodycze ,które dostałyśmy niedawno ze strony - http://www.japancandybox.com/ .

Nie wiedziałyśmy czego się spodziewać ponieważ to nasze pierwsze takie pudełeczko i każdego miesiąca są inne smakołyki .

Zobaczcie co kryło się w tym oto listopadowym pudełeczku :)


Przesyłka idzie od 1 do 2 tygodni , w moim przypadku były to 2 tyg :)








 01 Kracie Popin' Cookin' DIY Tokoyaki Set / To była najgorsza rzecz jaką kiedykolwiek jadłam :D Opakowanie takie piękne ,kolorowe a tu takie coś ;/ Robiąc to jedzenie było w konsystencji plasteliny o zapachu jakiś przypraw ( pachniały jak chrupki Cheetos'y oraz zapach czosnku tam przewyższał wszystko) No nie będę kłamać ,nie smakowała mi ta "plastelina" z mikrofalówki :D Ale cieszę się ,że mogłam spróbować :)






02 Bourbon Petit White Chocolate Stuffed Cookies  /Są to przepyyyszne, malutkie ciasteczka z białym nadzieniem w środku ! Jest to jedna z moich ulubionych rzeczy z tej paczki . Ich smak jest jak mleko w proszku (które bardzo lubię) , są smaczne i szybko się je zjada :)








  03 Lotte Koala March Biscuits  / Są to kolejne ciasteczka w kształcie koali z nadzieniem o smaku truskawkowym . Te również mi bardzo posmakowały ponieważ są chrupiące i smakują jak markizy z nadzieniem truskawkowym :D Plusem również jest to ,że mają one intensywny smak jak i zapach <3  Szkoda że ich było tak mało haha 




04 Coris Strawberry Whistle Candy  /  Nie przepadam za takimi pudrowymi cukierkami bo są zbyyt słodkie ale te nie były aż takie złe . Ich smak (truskawkowy) był bardzo dobry i z łatwością można było je pogryźć :D 


05 Puccho Awawawa Ball Candy   / Nie do końca zrozumiałam do czego to jest . Na początku myślałam że wkłada się te kulki do wody lecz na początku spróbowałam tak bez i jest to przepyszny cukierek - na początku musujący , później przechodzi się do zwykłego cukierka a na końcu w środku niego jest sok :) Są o smaku lodowym :)




06 Puccho Mango Chewy Candy  / Jest to guma rozpuszczalna o smaku mango . Smak ma taki egzotyczny ,bardzo wyczuwalny i przepyszny <3 Polecam! :D

 trochę niewyraźne ,przepraszam :(



07 Meiji Juice Gummies   / Są to żelki o smaku winogrona . Od razu gdy otworzyłam tę paczkę poczułam tak intensywny zapach tego winogrona aż chciało się je zjeść wszystkie na raz :D Żelków w opakowaniu było około 5-6 ale naprawdę warto spróbować ! 





08 Takeda Tamago Boro Egg Cookies  /Są to malutkie ciasteczka w kształcie takich spłaszczonych z jednej strony 'jajeczek' . Smakują one jak herbatniki ale bardzo słodkie . Wrzuca się je do mleka lecz ja po prostu je zjadłam xd


09 Meiji Mini Candy Pack  / W smaku takie same jak nasze M&M's tylko są bardziej spłaszczone i większe :) 

 Z drugiej strony prezentują się tak :3 Mają takie słodkie kolorowe opakowania :)

10 Pocky Panda Cookie Sticks / Jest to mój numer 1 z tej paczki !! Są najlepsze ! Nigdy nie wyobrażałam sobie,że mogą być tak pyszne ! Są to ciasteczkowe paluszki w polewie o smaku białej czekolady <3 Musicie je spróbować!!!





I to już wszystkie słodycze z tej paczki ! Ja jestem ogromnie zaskoczona jak dobre mogą być słodycze z Japonii. Są to na pewno inne smaki niż te co mamy w Polsce ,za to są bardzo oryginalne i musicie ich koniecznie wypróbować !

 * I mamy dla jednego naszego obserwatora  taki oto prezencik przedświąteczny ! Będzie to takie samo, wypełnione po brzegi pysznymi japońskimi słodyczami  pudełeczko Japan Candy Box *

Wystarczy że wypełnicie poniżej ankietę oraz dodacie nas do obserwujących (jeśli jeszcze tego nie zrobiliście ) . 
Skontaktujemy się ze zwycięzcą po zakończeniu konkursu w sprawie wysyłki :)

Ja


a Rafflecopter giveaway



Ja już kończę i mam nadzieję,że Wam się podobał taki oto post i że weźmiecie udział w tym konkursie <3 Post wyszedł bardzo długii i było sporo pracy przy nim ale dla mnie to była spora przyjemność :)
To do następnego ! PAA :***

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Świetna recenzja oraz bardzo ciekawa zawartość! Życzę wszystkim powodzenia w konkursie ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale długi post :-D
    Ale Wam zazdroszczę! Też chciałabym dostać taką paczkę z zagranicznymi słodyczami! :)
    Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zapraszam do konkursu ! :) - w tym poście na dole wszystko jest napisane co trzeba zrobić :)

      Usuń
  3. Super ! ja nadal czekam na moje pudeleczko !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa! Fajnie jest spróbować nieco innych smakołyków :)
    Możesz napisać mi maila do nich na moim blogu? :)

    Dziękuję za komentarz na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe dostałyście to pudełeczko.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. same pyszności!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne pudełko, nigdy o czymś takim nie słyszałam :) obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy unboxing widziałem ich kilka ale nigdy tak egzotycznych. Bardzo ciekawy jest to pomysł i bardzo oryginalny! Jedynie jakie słodycze zagraniczne próbowałem to niemieckie i hiszpańskie, może i kiedyś spróbuje japońskich. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę ciekawe słodycze, zupełnie inne niż mamy w Polsce :D
    Świetny post, super wszystko opisałaś!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłosiłam się ale nie wiem czy zaliczone jest . Nigdy nie rozumiem tego formularza x.x

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.