Bornprettystore + Rossmann -49%

14:15



                                                                   Hejka :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać co otrzymałam/kupiłam w ostatnim czasie :)

Może na początku pokażę Wam co dostałyśmy z siostrą ze strony Born Pretty Store . Jak już wiecie współpracujemy z nimi i to bardzo miłe z ich strony że dają nam szansę na przetestowanie ich produktów z kategorii Nail Art ponieważ to nas najbardziej interesuje :)
Wybrałyśmy sobie 3 takie małe rzeczy :)
Pierwszy z nich jest to lakier holograficzny nr. 01 ,który jest niesamowity ! Bardzo piękny efekt jest gdy  zapalimy  światło wtedy mieni się na różne kolory (kolory tęczy) . Na pewno pojawi się z nim jakiś post z użyciem tego lakieru na paznokciach :) Lakier sam w sobie jest piękny (w buteleczce pięknie wygląda) lecz aby taki efekt otrzymać trzeba 3 warstwy tego lakieru bo jest mało kryjący . Jest bardzo mały - 6 ml i pewnie szybko się zużyje ale ma też swoje plusy! Jest szybko schnący i bardzo długo utrzymuje się na moich paznokciach (ok . tydzień) Jednak ze względu na jego cenę nie wiem czy bym go chciała kupić .
KLIK - teraz jest przecena tych lakierów prawie o połowę mniej ! :)







Tu macie porównanie z lakierem Lovely - 8ml


Kolejną rzeczą jest złoty brokat na paznokcie . Chciałam go mieć ponieważ nie mogłam znaleźć takiego dobrze kryjącego złotego lakieru ,więc stwierdziłam że to lepsze niż lakier i się nie myliłam ! :) Wygląda przepięknie na paznokciach :) Wiem że on jest na UV Gel ale ja używam bez tego :) Po prostu maluję lakierem bezbarwnym ,posypuję brokat na paznokieć i po strzepaniu nieprzylepionych cekinków poprzez stuknięcie o stół maluję ponownie bezbarwnym lakierem :)  Są jeszcze inne ,przepiękne kolory <3
      KLIK




I ostatnią rzeczą z tego sklepu będzie wzornik do paznokci  . Zawsze chciałam taki mieć ! Malować po tych plastikowych paznokciach jest wielką frajdą :D :D Można tworzyć na nich różne własne wzorki a potem przenieść je na nasze prawdziwe paznokcie :)
Szkoda że mi przyszedł inny wzornik :/ Zamówiłam #10 a mam #2 .
Zobaczcie jak sie różnią - KLIK

I to całe nasze zamówienie z tej strony :)

Zapraszam Was serdecznie do tego sklepu :) Mają super promocje :)
Zniżka -10% : SISQ10

                                     http://www.bornprettystore.com/



Dobra jeszcze szybko pokażę Wam co kupiłyśmy na promocji w Rossmanie na -49%.
Są to -  lakiery .

Kupno było dosyć spontaniczne . Po powrocie ze szkoły weszłam ,wybrałam parę lakierów i wyszłam i nawet nie do końca wiedziałam co kupiłam ponieważ spieszyłam się na autobus :D
Mało się nam udało zdobyć bo tylko 3 lakiery i odżywka ale nie potrzebowałyśmy żadnych bo już i tak ich mamy sporo a chciałyśmy tylko czarny kupić . :) Ja w pierwszy dzień kupiłam te czarny z Lovely trend edition i myślałam że to zwyczajny czarny a będąc w domu po pomalowaniu okazało się że jest to lakier o piaskowej fakturze haha . Tak samo było z tym z Wibo - Glamour Satin . Myślałam że będzie taki jak w buteleczce a po nałożeniu zaczął sie robić matowy ... Ciekawe po co hahaha  .














Dobra ja już kończę . Post wyszedł doość długi ale chciałam Wam już pokazać te wszystkie lakiery żeby nie dzielić tego na nie wiadomo ile ponieważ już niedługo mam w planach coś nowego Wam do pokazania :)

Mam nadzieję że Wam się spodobało i napiszcie mi czy i Wy dorwałyście coś na przecenie w Rossmanie ! :)

Do następnego , PAA :**

Patrycja

You Might Also Like

61 komentarze

  1. Ale śliczne te lakiery, ja mam zamiar jutro wybrać się do rossmana na zakupy :)
    http://vicchanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również kupiłam kilka lakierów z Wibo. ;) Ten brokacik na paznokciach wygląda świetnie.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaaa jakie piękne kolorki :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tę promkę w Rossmannie. Kochana lakiery są śliczne, przygarnęłabym wszystkie. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest mega!

    http://paulaaxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zakupiłam kilka lakierów, ale zdecydowanie czekam na promocję na podkłady itd ;-)).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za brokatowymi lakierami . Jednak nr.1 i 7 wygląda ładnie .
    Co powiesz na obs=obs ? Napisz u mnie ;) ;* Pozdrawiam
    goo-misek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny, kreatywny blog! Zaglądałam tu już pare razy, naprawde mi się tu podoba! Gratuluje świetnych postów:) Spodziewaj sie mnie tu czesciej!;) Miło sie czyta :) Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)

    +KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/11/kobieta-musi-miec-dwie-rzeczy-klase-i.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten holograficzny lakier i złoty brokat wygrywają wszystko :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne lakiery do paznokci <333
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci się nasz blog spodoba-zaobserwuj(chętnie sie odwdzięczymy)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy post. Fajny wybór kolorów. Osobiście lubię ciemne kolory lakierów do paznokci. Intrygujący jest lakier holograficzny ;) Miłego malowania - Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post , wszystkie lakiery mi się podobają <3
    http://xthy.blogspot.com/
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Oddaje obs :) prosty a zarazem ładny desing bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne lakiery - świetnie prezentują się na paznokciach!

    http://patrvcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie lakiery są śliczne, a najbardziej te czarne :D


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Brokat na paznokciach wygląda cudownie! Chyba muszę się w taki zaopatrzyć ;) Dziękuję za inspiracje ♥

    Zapraszam do mnie :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te lakiery! Mi się najbardziej podoba efekt z tym złotym brokatem.

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. poklikane! ten holograficzny, super jest! :D Pozdrawiam http://nothinghappenswith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne paznokcie <3
    Poklikałam :)
    Cudowna sesja!
    Czy mogłabyś poklikać u nas w linki?Bardzo prosimy <3
    Staramy się o pierwsza współpracę,a ty możesz nam pomóc :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądają paznokcie z tym brokatem
    obserwuję i liczę na rewanż
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolorki. Zazdroszczę długości pazurków - mi ciężko zapuścić ;c
    Pozdrawiam!
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Ale one nie są długie ,dopiero co obcinane :)

      Usuń
  22. Ten holograficzny jest rewelacyjny. I ten matowy z rossa też!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne lakiery :)
    ja kupiłam 2 beżowe lakiery z miss sporty i top coat z lovely :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Lakier z Lovely świetny! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne lakiery! :)

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. super notka. Bardzo mi sie podoba :)
    http://sm4rowski.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.