Christmas decorations & DIY

16:02


                                                                Witam!!

A więc już !! Już zaczął się grudzień ,jutro mikołajki i czas zacząć powoli robić świąteczne dekoracje do naszych domów . Fajnie tak wieczorem usiąść przy świątecznych dekoracjach i czekać na święta w ciepłym ,domowym zaciszu :) Przygotowałam dla Was parę DIY i inspiracje . Niektóre może są ciężkie do zrobienia ale jeśli się próbuje i posiedzi trochę przy tym to wyjdzie wszystko tak jak ma być . Mamy jeszcze 19 dni to na spokojnie możemy przemyśleć w jakich gamach kolorów chcemy mieć w tym roku dekoracje . Robiąc sami takie dekoracje mamy pewność ,że będzie to oryginalne i  niespotykane ponieważ każdy zrobi inaczej (nawet jeśli coś jest podobne) oraz można dodać coś od siebie lub zmienić barwy kolorów :)

Postaramy się ,by ten miesiąc był przepełniony dużą dawką świątecznych inspiracji i nie tylko :)



























Na dziś to wszystko! Mam nadzieję,że takie świąteczne posty będą Wam się podobać i może wykorzystacie coś z DIY do swoich domów :)

Cześć !! :**


Ps. Jak Wam się podoba nasza świąteczna playlista  ? :D

Patrycja

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Pierniczki wyglądają cudownie, najbardziej wpadły mi w oko ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda naprawdę przepięknie ;)
    Uwielbiam świąteczne posty *.*

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice ideas, dear!

    Would you like to follow each other? Let me know and I follow you back)

    http://www.blueberriesblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super post! bardzo fajne inspiracje <3 od razu poczulam swiateczny klimat ^^

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! :) Bardzo świątecznie :) A pierniczki wyglądają smakowicie :) Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mnie świątecznie nastroilas....dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne

    Tak mało jest blogów lifestyle na tumblr, postanowiłam że udowodnić wszystkim że na tej minimalistycznej platformie można prowadzić bloga : http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te własnoręczne kartki najbardziej mi się spodobały :3

    loanliz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne pierniczki i masa świetnych pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mi się zachciało zrobić pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super inspirację! Ja w tym roku robiłam choinkę z piórek! :*

    polecam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Spróbuję zrobić gwiazdę! :D
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny i bardzo interesujący post, bardzo podoba mi się jak piszesz, z niecierpliwoscia czekam na kolejne posty bo sa naprawde bardzo dobre :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne inspiracje i fajny pomysł z tą playlistą! ;)


    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, pomysłowe i nie takie trudne w wykonaniu ja na pewno zrobię dekorację 3 od końca - zainspirowałam się :) A:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.