Hej wszystkim!

22:53

W dzisiejszym poście chcę Wam zaprezentować paznokcie hybrydowe, które robiłam pierwszy raz. Bardzo podobało mi się ich robienie, nakładanie warstw lakierów, a przede wszystkim to, iż paznokcie po skończeniu są całkowicie suche i można robić wszystko. Bardzo nie lubiłam tego, jak zwykły lakier wysychał mi godzinami, zawsze o coś zawadziłam albo dotknęłam co pozostawiało na paznokciu bardzo nieładny odcisk. Denerwowało mnie to strasznie.. Po nałożeniu wszystkich warstw paznokcie stały się bardziej twardsze, a kolor był błyszczący co bardzo mi się podoba :) Uważam, że jest to lepsza metoda malowania paznokci, na pewno będę kupować więcej kolorów, jak na razie mam tylko jeden, widzieliście w poprzednim poście o prezentach. Polecam każdemu kto ma problem z zasychaniem zwykłego lakieru i woli mieć dany kolor na paznokciu dłużej niż 3,4 dni :)

Oczywiście moje paznokcie nie są idealnie zrobione, ale musicie mi to wybaczyć. Mam nadzieję, że z czasem będzie mi to szło znacznie lepiej :)






Buziaki :*


Andżelika.

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Świetne paznokcie! Pozdrawiam!
    wisienka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na pierwszy raz wyszło bardzo dobrze.
    Pięknie się prezentują paznokcie ♥

    patutka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!! :*
    ________________________
    Zapraszam na nowy post, możecie sie dowiedzieć m.in. jak wygrać karte podarunkowa do Topshopu i innych sieciówek na 250$ <3
    luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne pazurki! *-*
    Szczęśliwego Nowego roku!:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne paznokcie! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie są przepiękne :)
    Uwielbiam takie połaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję, że w tym roku uda mi się kupić zestaw do robienia hybryd, bo ten sposób na malowanie paznokci bardzo mi się spodobał! :)
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń
  8. są przepiękne, ja sama mam problem z malowaniem paznokci bo jak sama mówisz zawsze gdzieś coś dotknę i zostaje ślad,ale spróbuję tej metody zwłaszcza,że moja koleżanka ma zestaw i może uda mi się w końcu zrobić dobre paznokcie :D
    http://julietestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne paznokcie!

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne paznokcie! :)

    www.killukitty.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i piękne paznokcie! Bardzo przydatne ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great blog sisters! keep on doing what are you doing!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.