* Best gift ideas for Christmas *

12:15

                                                                Hejka!

Dziś przychodzę do Was z pomysłami na Gwiazdkę . Dawno już nie pisałyśmy a więc czas się zabrać za częstsze posty odnośnie Świąt Bożego Narodzenia ponieważ mam mega dużo pomysłów na ten miesiąc :) Przechodząc do dzisiejszego tematu chciałabym Wam podrzucić parę pomysłów jeśli chodzi o prezenty na Święta . Niektóre są droższe ponieważ często ludzie chcą podarować drugiej osobie coś wyjątkowego ,coś czego sami nie byli by w stanie sobie tego kupić za własne pieniądze . Dam oczywiście też super pomysły za tańszą sumę pieniędzy bo wiem ,że nie każdego stać na takie droższe prezenty .


Gdzie kupię ? 
1. KLIK
2,3,4. KLIK
5,6. KLIK
7. KLIK
8. KLIK
9.KLIK
10. KLIK
11. KLIK
12. KLIK
13. KLIK
14. KLIK
15. KLIK
16. KLIK

Myślę ,że każdy znajdzie coś dla siebie i mam nadzieję że Wam się podobają moje pomysły na prezenty :)
Na tych stronach znajdziecie też duużo innych i fajnych rzeczy . Może akurat to nie Wasz gust więc warto popatrzeć na podobne :)

Myślę, że chociaż trochę Wam pomogłam i do zobaczenia w kolejnym poście!
Paa :***

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Hm...ja to jednak chyba stawiam na kobiece zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm...ja to jednak chyba stawiam na kobiece zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku chciałabym dostać zegarek :) hyhy ładna bluza ta czarno biała ;)
    goo-misek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tobą w sumie nie wiem co chciałabym dostać wiec proszę wszystko :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysły...ja w tym roku "dostanę" (w sumie planowane juz od roku)nowe meble :D

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 2,3,4, zakochałam sie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już prezenty na ten rok mam gotowe :) ale ciekawy inspirujący post, pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu

    www.revevelyn.blogspot.com


    Jestem nominowana do najlepszego blogu w UK dlatego prosze o oddanie głosu na mnie, To tylko jedna sekunda a dzięki wygranej miała bym szanse dalej się rozwijać. Proszę o głos na REVEVELYN

    Głosując również WY WYGRYWACIE nagrody

    http://najlepszeblogi.co.uk/glosowanie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo!:) Ja jeszcze nic nie mam ;d Czas robić jakieś zakupy świąteczne :D

      Usuń
  8. Super pomysły :) Ten case najlepszy *-* Jak zwykle wszystko na iphone -.-
    Zapraszam do siebie,xoxo ♥
    http://by-oczii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) No niestety ;/ Na iphone jest zawsze dużo fajnych case'ów ;/

      Usuń
  9. chętnie bym przygarnęła takie prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. świeczki i biżuteria zawsze się sprawdzają! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W wolnym czasie poprzeglądam inspiracje prezentowe, ponieważ święta tuż tuż, a ja jak zwykle zostawiam wszystko na ostatnia chwile ;D
    inkaastyle.blogspot.com
    dodalam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak saamo :) Zawsze wszystko na ostatnią chwilę :)

      Usuń
  13. Wspaniałe pomysły na prezenty naprawdę ! :)
    Ja najbardziej na święta chciałbym dostać płytę mojego ulubionego wykonawcy (Miley Cyrus)
    Pozdrawiam
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bransoletka jest cudowna i taka w klimacie świąt :) A:)

    OdpowiedzUsuń
  15. pomysły ekstra, dla przyjaciółek możemy zrobić włąsnoręczny dziennik lub zrobić coś innego, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.