Merry Christmas Everyone !

22:40



         Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałybyśmy złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia !

Dużo prezentów , uśmiechu na twarzy , zdrowia , słodyczyyy , spełnienia marzeń oraz dużo dużo  sukcesów na blogu ! :) Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku życzą siostry :**



**************************************************
 Chciałybyśmy też Wam bardzo podziękować za tak liczne wejścia na nasz blog . Nigdy byśmy się nie spodziewały że minie 10 tysięcy wejść w tak krótkim czasie . To naprawdę motywuje i na pewno nie poddamy się z blogowaniem i zostaniemy tu jak najdłużej :) Dziękujemy za super prezent świąteczny! :***

Ps. Zadowoleni z prezentów ? Najedzeni ? :D

Wesołych Świąt jeszcze raz i do zobaczenia w kolejnym poście! :) 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Tobie również Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super życzenia, wzajemnie :D
    ojej, ja to się przejadłam i to baardzo :P zapas na kilka dni mam :P
    a z prezentów też się cieszę, bo głównie dostałam pieniądze, a pozostałe gadżety jak najbardziej trafione :)
    pisałaś u mnie komentarz pod wpisem o soufeel. Choć moja współpraca przebiegała trochę inaczej, jak zresztą wyczytałaś, to i ty nie masz się co przejmować, że będziesz musiała płacić za bransoletkę. Współpracowałam z innymi firmami z ubraniami i tam było właśnie tak, że trzeba założyć konto, do koszyka dodać produkty i zamówić, a podając numer śledzący paczkę ona zostaje automatycznie opłacona. Serio, nie masz się co martwić :). A ten gościu rzadko odpisuje pewnie dlatego, że ma dużo roboty, mimo to bezproblemowo zdążą zaznaczyć, że to paczka dla bloggerki :)
    3maj się :*
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem bardzo zadowolona z prezentów :)
    Zapraszam do czytania mojego bloga, niedawno zaczęłam :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.