ZAFUL

16:22


Hej!

Czy Wam tak jak mi nie chce się nic robić przez ten upał ? I pomyśleć, że jutro do szkoły a tu taka piękna pogoda . Z chęcią bym przedłużyła wakacje :(

Przechodząc do tematu chciałabym Wam pokazać rzeczy, które udało mi się zamówić ze sklepu ZAFUL . Zamówiłyśmy takie jeszcze letnie rzeczy ale dzięki tej pogodzie jaką mamy teraz za oknem będziemy z nich korzystały w 100% . Są to między innymi okulary przeciwsłoneczne, które zamówiłyśmy aż 3 pary . Oprócz okularów pojawił się również naszyjnik i ramiączka do stanika.

Jeśli chodzi o te pierwsze okulary to w sklepie ten kolorek, który mam został wykupiony ale jest również inny bardziej jesienny kolor . Jeśli mam opisać te okulary to muszę przyznać że jestem pod wielkim wrażeniem ich wykonania . Każda para jest zrobiona bardzo profesjonalnie i za taką cenę możecie mieć kilka takich par okularów . Jedyne co mi się nie podoba to to, że widzę w tych 1 na zielono i gdy patrzę na ludzi na ulicy to każdy ma twarz zieloną :P
Okulary jak najbardziej polecam !

Znajdziecie je:
TU
TU
TU







Naszyjnik, który moja siostra sobie zamówiła wygląda super na szyi ale no nie należy do tych dobrze zrobionych . Te metalowe części wyglądają na takie zadzewiałe ale dobrze, że aż tak tego nie widać . Jest bardzo lekki i wygodny ale trochę się różni na stronie :D
Naszyjnik znajdziecie :
TU






I ostatnia rzecz to paski do biustonosza, które wyglądają pięknie gdy mamy duży i wycięty dekolt . Są takie jak na obrazku . Zamówiłyśmy rozmiar S i mamy nadzieje że będzie idealny :)
Zobaczcie sobie na stronie jak wyglądają na biuście, moim zdaniem bardzo ładne !
Znajdziecie je:
TU





I to już wszystkie nasze zdobycze . Zrobimy chyba z tymi rzeczami stylizacje i pokażemy je na sobie , co wy na to ? :)  Napiszcie w komentarzu i również to co Wam się najbardziej podoba z naszego zamówienia  :*


To do zobaczenia w kolejnym poście ,
PA :*


Patrycja

You Might Also Like

11 komentarze

  1. śliczne okulary <3
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podobają mi się okularki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama ostatnio zamówiłam takie okulary i są genialne!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te okulary z trzeciego zdjęcia i po prostu je uwielbiam <3. Świetny akcent do każdej stylizacji
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Okulary to po prostu strzał w dziesiątke są idealne *.*
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Och co za cudowne okulary...chciałabym wszystkie! o

    Poklikane :)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/triki-dla-pci-piekniejszej-i-mini-diy-2.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zniszczyłam swoje ulubione okulary i szukam dla nich godnego następstwa :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.