Sweet nails

12:36


Hej ,

Dziś znowu przychodzimy z paznokciowym postem . Tym razem młodsza siostra :D
Postanowiłam zrobić takie cukierkowe paznokcie z użyciem płytki od http://www.bornprettystore.com/ . Jest świetna  . Na niej jest bardzo dużo motywów związanych z jedzeniem . Pokazywałam Wam ją we wcześniejszych postach . Możemy na niej znaleźć owoce, słodycze , ziarenka kawy . Jest bardzo praktyczna , możecie zobaczyć ją  - TU .






Przypominam kod -10% do wykorzystania w tym sklepie : SISQ10 

Napiszcie jak Wam się podobają :)

Widzimy się w następnym poście już niebawem ,
Pa! :*


Patrycja

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Świetne wykonanie - to tipsy? bo na kciuki widzę, że paznokieć jest albo przedłużony albo zrobiony na tipsie? :>

    www.turqusowa.blogspot.com
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo wow ! Jutro muszę zrobić paznokcie haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kreatywne, ślicznie wyglądają :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki TUTAJ dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze pazurki! :D I te lizaczki.. :D <3


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/lipiec-sierpien.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne paznokcie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie, bardzo podobają mi się takie wzorki *.*
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze, widać małe niedociągnięcia, ale do takich rzeczy nabiera się wprawy :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.