Back To School with ZAFUL - Wishlist

19:21



Hejka!:)

Dziś będzie nieco luźny post a mianowicie przedstawię Wam propozycje ubrań, które będziecie mogły założyć do szkoły . Nigdy nie lubiłam tych postów typu "Back To School" ale postanowiłam, że zrobię taki . Ubrania na stronie http://www.zaful.com/ są bardzo piękne i przeglądając ich cały asortyment znalazłam sporo takich ubrań do szkoły . Musze również napisać, że kostiumy kąpielowe to oni mają tam prześliczne i każdy znajdzie jakiś dla siebie lecz lato się kończy i niestety narazie pożegnajmy się z nimi :(
Przechodząc do tego sklepu jest on bardzo ciekawy i jak najczęściej można zauważyć są to ubrania tylko dla dziewczyn . Mamy tam sporo kategorii i znajdziemy tam naprawdę super rzeczy :)

Ubrania do szkoły najczęściej kojarzą mi się z bluzami, swetrami i plecakami . Bluzy i swetry są najbardziej lubianymi ubiorami dla nastolatek ponieważ nie zajmują one nam sporo czasu przy zakładaniu o poranku . Wystarczy, że założymy fajną bluzę , spodnie , trampki i już możemy iść śmiało :)

BARDZO FAJNIE BY BYŁO GDYBYŚCIE POKLIKALI W LINKI , DZIĘKUJE :*



KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK


KLIK
KLIK
KLIK
KLIK

KLIK
KLIK
KLIK


KLIK
KLIK
KLIK



KLIK
KLIK
KLIK


I to już wszystko co chciałabym Wam pokazać lecz możecie wejść na tą stronkę i popatrzeć na inne rzeczy bo to jest tylko część co Wam pokazałam. Jest tam naprawdę mega dużo fajnych rzeczy-  ZAFUL .


I pamiętajcie o chociaż jednym kliknięciu , będzie mi bardzo miło :**

Do zobaczenia ,

Patrycja




You Might Also Like

18 komentarze

  1. Uwielbiam tę firmę! Świetne ciuszki, poklikałam :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy wybrałaś :) Poklikałam :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kliknęłam :D fajne rzeczy :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy (szczególnie z przed ostatniego paska *.*). Oczywiście już poklikane :*

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy :) Bardzo spodobala mi się ta różowa bomberka :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombery najlepsze :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mega fajne rzeczy <3 poklikane

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo rzeczy wybrałaś ale i tak wszystkie poklikałam bo nudze się :D
    Swoją drogą posiadam 2 kurteczkę i jestem z niej zadowolona :) Możesz przeczytać o niej na moim blogu :)

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta trzecia kurteczka do mnie przemawia <3 Jest świetna i całkowicie w moim stylu :) Bardzo ciekawe propozycje ;) Niektóre z ubrań posiadam w swojej szafie więc na pewno z czego skorzystam ;) Świetny blog ! Pozdrawiam ;) Dobra robota dziewczyny ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;) Dopiero zaczynam :)
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne rzeczy, właśnie przymierzam się do zakupów u nich :) fajna ta różowa i srebrna bomberka, kombinezon i różowe okulary mirror
    zapraszam też do siebie www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne mają rzeczy!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  12. Awesome post! Good things ;)
    Love your blog x
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja teraz poluję na cieplejsze sweterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna wishlista!<3
    Poklikane (różowa bejsbolówka wymiata! $24.08, jak i czarna sukieneczka $29.49) :)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Także mamy z nimi współpracę i są rewelacyjni :) Dzisiaj przyszła nam od nich paczka ;) Super wishlista! <3 Poklikane ;* Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.