Mirror powder effect - Born Pretty Store

18:53

Hejka!!

Zapewne wiele z Was kojarzy efekt lustra na paznokciach  ? Niedawno pojawiło się wiele filmików na YouTube właśnie z tym efektem i każdy był bardzo zafascynowany . Postanowiłyśmy z siostrą zamówić sobie oto właśnie taki cały zestaw do zrobienia takiego efektu . Tak naprawdę to wystarczy tylko ten brokat , czarny lakier oraz mały pędzelek :)
Niedługo pokażemy Wam ten efekt na blogu lecz teraz tylko te rzeczy które kupiłyśmy w http://www.bornprettystore.com/ . Na ich stronie zobaczycie filmik ze zrobieniem tego efektu .

KLIK
KLIK
W zestawie były dwa brokaty , jeden w kolorze srebrnym a drugi w kolorze złotym :)








Na kod : SISQ10 kupicie 10% taniej rzeczy , które będziecie chcieli zamówić :)


Wszystko bardzo mi się podoba z tego zamówienia , jestem ciekawa efektu . Już niebawem pojawi się na naszym blogu :*


Do zobaczenia <3

Patrycja

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Lubię BPS, sama często od nich zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki :*

      Usuń
    2. Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

      Usuń
  2. Czekam ne efekty, zapowiada się błyskotliwie :)

    Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo :) Super zamówienie! Bardzo nam się podobają te brokaty ^^ Nie możemy się doczekać efektów końcowych :D Hehe ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Post!
    Bardzo fajne stemple do paznokci :)
    może wspólna obserwacja ?
    mogę prosić o kliknięcia w poście ?
    Zapraszam do mnie! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wygladają takie paznokcie :) czekam na efekt koncowy ;) na pewno bedzie powalający :)

    http://nahtural.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na efekty. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post! czekam na efekty :* czytam kazdy wasz wpis :*


    buziaki, nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ostatnio zamówiłam płytki z BPS. Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat tego szukałam! Na pewno ten zestaw zamówię :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również jestem ciekawa efektu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na efekty:) też mam zamiar kupić taki proszek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Srebro jest genialne, ale złoto odrobinę mnie zawiodło ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :/ ale widać już po nim że wchodzi bardziej w odcień żółci :( No cóż, dobrze że chociaż srebrny jest ok :)

      Usuń
  13. Oj chyba czas tam zrobić zakupy - ten pyłek bardzo mnie interesuje :D
    Poklikane ;))


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tej firmie jak i o efekcie lustra na paznokciach. Aż zaraz zobaczę ten filmik :)
    Kochana. mogłabyś kliknąć w reklamy u mnie na blogu?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/senna-dla-blondynek-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne rzeczy wybrałaś!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały post! Chcielibyśmy zamieścić Twój wpis, jeśli jest to możliwe?
    Skontaktuj się z nami
    +491782610696
    alina.wnuck-von-lipinski@uni-bayreuth.de

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.