Bornprettystore - 3 ideas for nail designs

21:50


Hejka!
Jak po Świętach ? Najedzeni ? My baardzo :)

Dziś przychodzę do Was z trzema pomysłami na fajny i nie trudny manicure. Będę tu używać rzeczy z BornPrettyStore . Uwielbiam rzeczy z ich sklepu i właśnie z ich rzeczami pracowałam nad nowymi malunkami na paznokciach .
Pokażę Wam 3 propozycję i podam linki do rzeczy . Możecie zerknąć na nie i również je zamówić :)

1. Paznokcie z motywem piesków ,czyli kostka, pies i ślady odcisku łapek. Dla ożywienia użyłam tu jaskrawego niebieskiego by dodać jakiś kontrast i na nim z diamencików zrobiłam kość :)





Użyłam tych rzeczy:
KLIK
KLIK

2. Kolejne pazurki to już elegancki motyw bo są we wzorach kwiatowych w kolorach złoto czarnych . Bardziej odważne, na jakieś większe uroczystości .






3. Ostatnie będą już takie bardziej delikatne w odcieniach beżu, bieli i złota. Występuje tu motyw ptaków i do dopełnienia całości dodałam złote piórko :)



 Użyłam tych rzeczy:
KLIK
KLIK


I to już koniec :) Napiszcie, który motyw najbardziej Wam się spodobał i czym w tym roku Mikołaj Was obdarował  .
Ja lecę odpoczywać i widzimy się już niebawem w nowym poście :)

Do zobaczenia!

Patrycja

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Wszystkie są super! Najbardziej jednak podobają mi się te pierwsze, pieski są mega urocze :) Piękne paznokcie :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju wszystkie wyszły prześlicznie, ale najbardziej do gustu przypadły mi chyba drugie *o*

    amelia-bloog.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie pazurki są piękne, dla mnie nie ma żadnych przeciwwskazań żeby nosić je na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze paznokcie, 3 są jak najbardziej w moims tylu :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pojedzone! Ale pierogi to bym jeszcze zjadła :D
    Piękne inspiracje. Kurcze, muszę się w końcu nauczyć robić paznokcie i poeksperymentować trochę. O, to dobre postanowienie na 2017! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym jeszcze pojadła pierogów haha. Dziękuje<3 Mam nadzieje, że ci wyjdą pięknie paznokcie bo praktyka czyni mistrza! Ja nadal się uczę bo średnio to wychodzi :D

      Usuń
  6. Druga propozycja jest najbardziej w moim stylu, ale zawsze robiłam ją złotym na białym. Nie wpadłam na czerń ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie dopracowane są Twoje posty! <3
    pozdrawiam!

    i zapraszam do siebie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.