ROSE

16:51

Cześć wszystkim!

Witam Was w NOWY ROKU! Macie jakieś postanowienia, plany, marzenia które chcecie spełnić w tym roku? Podzielcie się z nami w komentarzach :)
Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować kolejne paznokcie wykonane lakierami hybrydowymi marki pierre rene :) Na moich paznokciach najbardziej lubię kolory pastelowe, jasne ewentualnie jakieś fajne turkusy. Tym razem pomalowałam paznokcie na kolor pudrowego różu, który świetnie wygląda na paznokciach. By nie było tak nudno na jednym za paznokci namalowałam ciemniejszą hybrydą różyczki na białym tle, w brew pozorom jest to mega proste zdobienie, które moim zdaniem prezentuje się bardzo fajnie. Co najlepsze bardzo szybko się je robi :) Na prawej ręce wyszło mi to znacznie gorzej ale średnio umiem malować lewą ręką w dodatku takie małe rzeczy ;).
Spróbujcie ozdobić tak swoje paznokcie i podzielcie się Waszymi efektami :).

Zapraszam do oglądania.






I nieszczęsna prawa ręka :D




Andżelika.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Faktyczne ładniutki efekt:D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam :* nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kolorek i jeszcze piękniejszy wzorek! kiss!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne paznokcie, ja właśnie uczę się korzystać z lampy hybrydowej i mam nadzieję, że niedługo będę robić fajny manicure :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor i świetny efekt ! Super! Pozdrawiam x
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pazurki i cudny pierścionek:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.