Born Pretty Store

22:28


Hejka!!

Witajcie nareszcie w grudniu!!
Już nie mogłam się go doczekać. U niektórych pewnie już leży sporo śniegu a u nas na razie nic :( Ale padało trochę śniegu dzisiaj :3
Jak obiecałyśmy, w grudniu będziemy się tu pojawiać częściej ( na pewno częściej niż w listopadzie)
Mamy parę pomysłów jeśli chodzi o posty świąteczne. Jeśli chcielibyście również jakieś DIY związane ze Świętami to napiszcie w komentarzu :)

Dziś przychodzę tu do Was z rzeczami jakimi otrzymałyśmy w najbliższym czasie od Born Pretty Store .  Będziemy miały sporo do testowania, już mam dużo pomysłów na nowe paznokcie! :)

Tu znajdziecie te rzeczy:
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK

Sklep nam zrobił małą niespodziankę i dołożył więcej do naszego zamówienia z czego jesteśmy bardzo zadowolone. Dorzucili nam świąteczny stempelek i jeszcze jedną, przepiękną płytkę ze wzorkami .


















Wszystko nam się baardzo podoba! <3 Cieszę się, że w końcu będę mogła rysować różne wzorki tymi świetnymi pędzelkami .


Napiszcie co Wam się najbardziej spodobało w naszym zamówieniu :)

Do następnego,

Paa :*


Patrycja





You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ale cudne rzeczy! Mi też by się przydały takie pędzelki :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. KURDE! Aż żałujemy, że z nimi nie współpracujemy, ponieważ produkty mają świetne! <3 Bardzo podobają nam się pędzle ^^ Poklikane: 2.39, 4.31 :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wzory mają te stemple ale nie umiem się z nimi obchodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zamówienie :) Na pewno wszystko się u Was świetnie sprawdzi :) Z niecierpliwością czekamy na grudniowe posty :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo super :) Ja czekam na moje zamówienie, może uda się żeby przyszło przed Świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy! Chętnie bym też takie kupiła :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te pędzelki :-) bardzo fajnie się sprawdzja:-)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.