Hybrydy Semilac / Zaful coupon

18:54

Cześć wszystkim :) Jaka u Was pogoda? u nas typowa jesień, trochę słońca, trochę deszczu, nikomu nic się nie chce, najlepiej zamknąć się w domku, z cieplutką herbatką bądź kakao, pod cieplutkim kocykiem oglądając seriale. Z racji takiego klimatu postanowiłam pomalować moje paznokcieciemniejszym niż dotychczas kolorem. Tym razem użyłam innej marki niż pierre rene, Semilac.
Użyłam produktu baza/top w jednym+ hardi. Nie wiem o co chodzi i jakiego produktu to wina, ale na następny dzień wszystkie paznokcie (kolor) odeszły mi od paznokcia, zrywałam je płatami. Nigdy coś takiego nie przydarzyło mi się przy marce Pierre rene. Myślę, że to jednak była wina top/baza w jednym ale nie jestem tego pewna. Na moich paznokciach znalazł się kolor ciemnej szarość+brokat.
Zapraszam do oglądania, mam nadzieję, że się Wam spodobają :)




KONKURS !

Na koniec mamy dla Was niespodziankę, a będzie to nagroda 100$ do wykorzystania w sklepie Zaful . Jako, iż zbliżają się mikołajki czy Boże Narodzenie to warto się zaopatrzyć w jakieś fajne ubranko i za 100$ kupicie naprawdę fajne rzeczy. Nie musicie sobie kupować, możecie sprawić również komuś fajny prezent :)
Wygrywa aż 10 osób! a więc warto powalczyć:)

http://www.zaful.com/m-promotion-active-88.html?lkid=25989



Zasady są bardzo proste:
1) Wejdź w link: klik (zjedź w dół strony aż znajdziesz ubrania w promocji)
2) Zostaw komentarz pod postem z linkiem do ubrania, które Tobie się najbardziej podoba + Twój adres email!

I to już wszystkie zasady .
Rozdanie trwa do 30 listopada. Między 1-3 grudnia strona http://www.zaful.com/ wybierze 10 zwycięzców .

Zapraszam do brania udziału w konkursie! Zasady są bardzo proste a możecie dostać naprawdę bardzo fajne nagrody :)




I to tyle , dajcie znać czy podobają Wam się paznokcie i bierzcie udział w konkursie :) 

Do następnego :*



Andżelika







You Might Also Like

9 komentarze

  1. Swietne paznokcie!
    Biorę udział w konkursie; )
    http://m.zaful.com/heart-elbow-patch-round-neck-sweater-p_240812.html
    frydrychmartyna@gmail.com

    Pozdrawiam,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia wszystkim :)
    Piękne paznokietki :)
    Klikniesz w inki w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z konkursem :D Powodzenia wszystkim!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne hybrydy ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten szary z brokatem wygląda obłędnie! :)

    Może chętne na obs/obs? zacznijcie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne może miałaś słabo odtłuszczoną płytkę? moje semilacki trzymają się zawsze około 3 tygodni :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.