PILOMAX

15:10


Hej,
Co u Was słychać ?
Ostatnio nie mamy czasu na wstawianie postów ale obiecujemy, że to się zmieni. Na pewno więcej będziemy publikować w grudniu, będą to już takie typowe zimowo-świąteczne posty które uwielbiamy.

Dziś przychodzę do Was z recenzją produktów do włosów z firmy http://pilomax.pl/ . Jeśli o niej nie słyszeliście to jest to sklep z produktami do włosów. Można w nim znaleźć naprawdę dużo świetnych produktów za nie dużą cenę bo wiem jak drogie mogą być produkty na włosy. Tu znajdziemy między innymi: maski, odżywki, szampony czy serum do włosów. Są nie tylko serie dla kobiet lecz także dla mężczyzn i dzieci. Jest bardzo dużo kategorii jeśli chodzi o rodzaje włosów jakie mamy więc każdy znajdzie coś dla siebie.




Ja mam maskę HENNA WAX do włosów ciemnych oraz do tego szampon głęboko oczyszczający PURE WAX, który stosuje przed maskami.

Tu możecie kupić:
Maska
Szampon

Opis producenta:
WAX Henna maska regeneracyjna do włosów zniszczonych ciemnych
• Wzmacnia, nawilża i wygładza włosy.
• Pielęgnuje skórę głowy.
• Zapobiega wypadaniu włosów, odżywia mieszek włosowy.
Po kuracji maską włosy są mocne, lśniące i sprężyste. 
Skuteczność potwierdzona badaniami aplikacyjnymi:
• u 95% probantek stwierdzono, że maska wzmacnia włosy, poprawiając ich ogólny wygląd i kondycję,
• u 79% badanych kobiet stwierdzono, iż po 5-tygodniach stosowania maski połysk jest wyraźnie lepszy niż przed jej stosowaniem,
• u wszystkich probantek, po 5-ciu tygodniach stosowania maski WAX, stwierdzono wyraźne zmniejszenie wypadania włosów, nawet do 38% w porównaniu z ilością początkową.
Szampon głęboko oczyszczający PURE WAX do włosów zniszczonych, do stosowania przed maskami WAX. Skutecznie myje włosy i skórę głowy, nawet z nierozpuszczalnych w wodzie silikonów i substancji pozostających po środkach stylizacyjnych. Przygotowuje włosy i skórę głowy na regenerujące działanie masek WAX.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
A więc tak, ja zaczęłam stosować te produkty od 31 października i już widzę sporą różnicę przy nawilżeniu włosów. Jako iż ja mam grube i długie włosy to niestety zaczęły się puszyć i czułam, że uległy znacznemu pogorszeniu. Nie wiem co jest tego wynikiem ale jestem tego pewna, że te produkty  pomogą moim włosom wybrnąć z tych problemów. Na razie używałam z około 4-5 razy ale myślę, że po dłuższym czasie moje włosy wrócą do jeszcze lepszej kondycji i uzyskam większe efekty.
 Maskę należy stosować 1-2 razy w tygodniu. Ma przepiękny zapach, który utrzymuje się przez parę dni i jest dość gęsta więc nie ma problemu z nałożeniem na włosy . Zaraz po wypłukaniu włosów z maski czułam, że są jeszcze bardziej gęste i mocne. Zazwyczaj trzymam ją od 15 do 45 minut tak jak jest napisane na opakowaniu.  
Jeśli chodzi o szampon to również jestem bardzo zadowolona z efektów! Jest on świetny dla każdego, kto chce oczyścić swoją skórę od łupieżu i innych zanieczyszczeń. Po paru zastosowaniach zauważycie, że wasza skóra jest bardziej oczyszczona . Uwielbiam ten szampon za to, że czuję świeżość na mojej skórze głowy i to, że oddycha . Ma również przepiękny (dla mnie) arbuzowy zapach .

Podsumowując te produkty to jestem pod wielkim wrażeniem jakie efekty możemy po nich zauważyć. Jeśli ktoś szuka czegoś na włosy to polecam te jak najbardziej. Możecie na ich stronie znaleźć produkty do każdego rodzaju włosów i w normalnej cenie więc nie będziecie musiały się martwić o to ile wydacie na produkty do włosów . Czasem może zdarzyć się, że ten najdroższy okaże się dla Was zbędny. 
I to tyle, dajcie znać czy znacie tę firmę . Jak nie to napiszcie w komentarzu co jeszcze polecacie na nawilżenie włosów :) 
Dobrego weekendu Wam życzę , pa:*
Patrycja


You Might Also Like

9 komentarze

  1. Czytałam tak różne opinie o tych produktach, że boję się zaryzykować :)
    Mogłabyś poklikać w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Produktów do pielęgnacji włosów nigdy za wiele! ;D

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam szamponów z tej firmy, ale na porost włosów.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome products! Thanks for sharing **
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne produkty <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam produkty pilomax, są rewelacyjne :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne produkty! Uwielbiam je:)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.