Ulubieńcy jesieni 2016

15:37


Hej!

Dawno na naszym blogu nic nie było a więc postanowiłam coś dla Was wstawić . Dziś mam wolne jak większość uczniów lecz wiem, że nie wszyscy . Pogoda typowo jesienna a więc chciałabym Wam pokazać rzeczy, które są moimi ulubieńcami na ten sezon . Nie pamiętam by taka forma posta gościła na naszym blogu ale myślę, że częściej będziemy robiły takich ulubieńców ponieważ wiem, że dużo czytelników uwielbia takie posty, ja również :)
Kategorie będą różne, nie będę Wam wypisywała dokładnie jakie to będą. Po prostu będzie wszystko to, co uwielbiam tą jesienią :)


Pierwszą rzeczą będzie to balsam do ust o zapachu jagodowym, który uwielbiam! Jeśli ktoś potrzebuje takiego, który dobrze nawilża to polecam ten! Kupiłam go w Biedronce za około 6-7 zł .







Najczęstsze lakiery, które używam w tym czasie to lakiery z miss sporty : złoto-miedziany i brązowy oraz ten z Uroda Make-Up z kolekcji Barbie w kolorze czerwonym . Te wszystkie mają bardzo dobre krycie . Najbardziej podoba mi się miedziany przy którym wystarczy jedna warstwa i już mamy efekt jaki chcemy uzyskać :) Jeśli chodzi o ten czerwony to jest to bardziej ciemny odcień. Na zdjęciu wygląda na taką zwykła czerwień lecz jest to taki głęboki kolor idealny na jesień :)




Brązowy i złoto-miedziany prezentują się tak:

Kolejna rzecz to matowy błyszczyk z Banggood . Pokazywałam go już tu nie raz . Kolor ma przepiękny i jak na swoją niską cenę jest bardzo trwały i wydajny.


Jeśli ktoś lubi zapach wanilii to ten dezodorant jest dla niego idealny ! Ma przepiękny i słodki zapach waniliowy. 

Żel antybakteryjny do rąk o zapachu truskawki jest moim ulubieńcem . Gdy nie mam gdzie umyć rąk wystarczy użyć dwie kropelki tego żelu i już nasze ręce są bardziej świeże .


Świeczka o zapachu muffinek/ciasteczek, którą mam już od bardzo dawna ale wracam do niej tylko w jesień <3


Piosenki:





I to już wszyscy moi ulubieńcy! <3 
Napiszcie w komentarzu jacy są Wasi ulubieńcy jesieni w tym roku ,z chęcią poczytam :)

Ja już się żegnam, do następnego! :**


Patrycja


You Might Also Like

12 komentarze

  1. fajni ulubinecy! swieczuszka musi slicznie pachniec :)


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaje się na tą własnie sówkę, i chyba się na nią w końcu zdecyduje :D

    https://allegiant997.blogspot.com/2016/10/halloween.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mega lubię meteorite yearsów ! Sówkę chyba kupie bo jest przeurocza ♥

    http://modowelovebyjuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajni ulubieńcy ten balsam do ust jest mega słodki :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi ulubieńcy, ładne kolory lakierów :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki uroczy błyszczyk, dodatkowo jagodowy *-*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta świeczka musi być genialna :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Great haul! Beautiful photos!
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolorki lakierów ;d

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wąchałam tą świeczkę w sklepie, obłędna!
    pozdrawiam,
    http://ylali.blogspot.com/ <-odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.