Autumn haul with Newchic & Banggood

16:10


Hej!

Dziś przychodzę do Was z małym jesiennym haul'em zakupowym ze strony NewChic i Banggood .
Ostatnio napisała do nas Arriana ze sklepu NewChic i zapytała nas o współpracę . My po przejrzeniu ich całego asortymentu się zgodziłyśmy . Znałam ten sklep już dawno ale nie przypuszczałam że do nas napiszą . Ubrania i akcesoria mają tam bardzo fajne . Są niektóre rzeczy podobne do tych co są w sklepie Banggood ale na NewChic możemy znaleźć więcej fajniejszych ubrań . Banggood uwielbiam za te małe rzeczy czyli przeróżne akcesoria, biżuterie i ubranka dla zwierząt :)

Przejdę do pokazania Wam rzeczy, które zamówiłam w NewChic .

 Zamówiłam tam przepiękną torebkę, która spodobała mi się od razu! Okazała się trochę mała ale i tak będę ją nosiła do szkoły wtedy gdy nie będę musiała nosić nic w formacie A4 . Jest wykonana z super materiału . Jest sztywna przez co wydaje się bardziej elegancka i wygląda na dobrą jakościowo torebkę . W środku ma sporo kieszonek i to jest dla mnie również wielkim plusem bo ja lubię chować w te małe kieszonki zawsze jakieś potrzebne mi rzeczy np. klucze czy telefon/ładowarkę .






Kolejną rzeczą jest portfel, który zamówiła sobie moja siostra . Jakość i wygląd na żywo tego portfelika jest wspaniała! W środku ma dużo przegródek więc jest bardziej praktyczny . Bardzo podoba mi się motyw tych liści . Jest taki jesienny i oryginalny <3 W środku tych listków jest taki złoty materiał przez co te liście się tak fajnie mienią .  A mogłam go sobie też zamówić :D
Mają jeszcze inne kolory na stronie tych portfelików . Moja siostra zdecydowała się na beżowy .
Zdaniem sklepu jest to kolor apricot czyli morelowy :p

PORTFEL




I ostatnia rzecz już z tego sklepu to czarny choker z małym trójkącikiem . Bardzo spodobał mi się ten trend z noszeniem takich oto naszyjników, czyli wyżej szyi :) Myślę, że to ciekawie wygląda .

CHOKER



Na pewno pojawi się z nim stylizacja jak i z tą wspaniałą torebką <3

               ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Teraz przejdźmy do sklepu Banggood

Tam, jak już pisałam wyżej lubię zamawiać małe rzeczy a więc skusiłam się z siostrą znowu na błyszczyki matowe. Uwielbiam zamawiać tam te błyszczyki ponieważ są świetne i wydajne.
Kierując się wyborem szminek czy błyszczyków zawsze wybieram takie w których jest najwięcej dobrych opinii oraz jeśli widzę dużą liczbę sprzedaży . Tak myślę, że jest najlepiej wybierać i nie tylko kosmetyki :)
Wybrałyśmy jesienne kolorki. Gdy przyszły to się w nich zakochałam!
Jeden jest w kolorze brudnej czerwieni . Nie jest to taka intensywna czerwień lecz jest to bardziej ciemniejszy i przygaszony kolor . Drugi kolor to przepiękny fioletowy , już bardziej taki jaskrawy kolor . Będzie idealny na jesień kiedy połączymy ją ze stylizacją ponurą czyli na przykład z szarością czy czernią . Jeden jak i drugi posiadają cienkie i podłużne aplikatory dzięki czemu będzie nam się łatwiej go nakładało . Największym plusem tych obu błyszczyków jest to, że są bardzo trwałe i na pewno wytrzymają przez dobre parę godzin jak i nawet cały dzień :)

Kolor: 33
BŁYSZCZYK



Kolor: 08 UTOPIA
BŁYSZCZYK



I ostatnią rzeczą są już kolczyki, które zamówiłam bo zostało mi jeszcze trochę dolarów:D
Myślałam, że będą one takie większe, słabej jakości i nie będę ich nosiła ale na szczęście są malutkie i są to chyba moje ulubione kolczyki teraz. Wykonane są bardzo porządnie jak zawsze w tym sklepie . Noszę je bardzo często <3
Kolor: Silver

KOLCZYKI




         ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


I to już całe nasze zamówienie . Piszcie co Wam najbardziej się spodobało z tych rzeczy i bardzo prosiłybyśmy o poklikanie w linki do rzeczy <3


Do następnego !

Pa:*

Patrycja

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Kochana świetne zamówienie :) Torebeczka świetna, pomagam - 9,31zł, 3,52$, 10,06$, 21,77$, 6,35zł, 11,65zł

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka wręcz cudowna od razu skradła moje serce *.*
    Pozdrawiam
    Lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Prześliczne rzeczy! Torebka jest rewelacyjna, a kosmetyki skradły nasze serca :) Super wpis! <3 Oczywiście poklikane: 2.39, 1.63, 13.86, 2.99 :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w portfelu <3 Jest przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeeśliczna torebka! Świetny blog :)
    Może wspólna obserwacja? Dajce znać u mnie ;)
    https://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.