Jesień z Claresa

18:28


Hejka!

No i mamy prawdziwą jesień ..
Niedawno było jeszcze tak słonecznie a dziś witamy deszcze :P

Na pewno słyszałyście o marce CLARESA o której już pisałyśmy na naszym blogu .
Możecie tam kupić lakiery hybrydowe, płyny , preparaty hybrydowe i różne akcesoria do paznokci .

Dostałyśmy od nich dwa przepiękne kolory w odcieniach jesiennych (519 PINK DOG i 607 PURPLE ELEPHANT) z ich najnowszej kolekcji oraz bazę i top .

Jeśli czytałyście poprzedni post z tą firmą u nas to pamiętacie, że najbardziej w tych lakierach spodobała nam się ich pigmentacja i tak było również tym razem po przetestowaniu tych nowych .
Kolory są przepiękne . Idealne na szarą i ponurą jesień . Krycie jest bardzo dobre . Ja mogłam zostać przy jednej warstwie ale wolałam by kolor był bardziej głębszy . Bardzo Wam polecam wejść na ich stronę i zobaczyć nowe kolory bo są naprawdę bardzo niespotykane. Odcienie są bardzo podobne do koloru na buteleczce więc jest to również wielki plus . Jeśli chodzi o wytrzymałość to nie zgadzam się z tym że wytrzyma 3 tygodnie - jest to max 2 tygodnie :p  ale myślę, że i tak lepiej niż ze zwykłym lakierem, który odpryskuje już po kilku dniach . Bardzo fajnie i szybko się go usuwa .
Jedynym minusem według mnie jest to, że są bardzo gęste i ciężko się nakłada ale na pewno będzie to mój numer jeden kolorów na jesień! :)

A teraz pokażę Wam jak się prezentują lakiery :)











I jak Wam się podobają kolory ? Macie może już jakieś lakiery z tej firmy ? :)
Zostawcie komentarz :*

Do kolejnego ,
Pa :*


Patrycja

You Might Also Like

12 komentarze

  1. śliczne te lakiery, a jak błyszczą <3
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się wcześniej z tą marką. Ciekawe kolory. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolory :D
    MÓJ BLOG - KLIK -
    Zapraszam do małego konkursu na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej marce:) Kolory piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne kolorki :) nie miałam z nimi styczności, ale koleżanka używa i są naprawde super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kolory! Ahhhhh ten fiolecik, prezentuje się perfekcyjnie :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam ale nie moge się przemóc do nich ten Twój róż wygląda świetnie :)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/10/hit-czy-kit-trendsgal.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moje kolorki, za to chętnie zobaczę inne :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.