Dresslily Halloween

12:21


Hejka!


Dziś zrobię takiego posta z okazji nadchodzącego Halloween. W Polsce nie jest to święto obchodzone lecz niektórzy lubią się przebrać w Halloween dla zabawy lub wybrać się do kina na maraton horrorów . Ja w każde Halloween chodzę do kina na horrory :D Nie przeszkadza mi to święto . Jeśli ktoś je lubi to proszę bardzo , każdy lubi to co lubi :) 

Z okazji tego święta dla zainteresowanych mam 100$ na zakupy w Dresslily . 


Co trzeba zrobić aby zdobyć 100$ ? 
-Wystarczy, że udostępnicie ten post na swoich mediach społecznościowych : Facebook, Twitter, Instagram, Lookbook itd.  ( Minimum to 2 strony . Jeśli udostępnicie na więcej niż dwóch stronach macie większą szansę na wygraną )
-Wysłać linki do swoich postów z tym udostępnieniem na adres :  blog@dresslily.com do 18 października ( w tytule wpiszcie #DresslilyHalloween ).

I to wszystko !

Między 19 a 23 października Dresslily wybierze aż 15 zwycięzców !
Myślę, że warto :)


Piszcie w komentarzu czy lubicie to święto albo dlaczego nie lubicie :)


Do następnego! :)


Patrycja

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Nie obchodzę go, ale uwielbiam się malować na tą okazją :D Tak tylko dla zabawy i własnego rozwoju.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia wszystkim, kliknęłam w link :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.