Christmas tag

14:30


Hej!

Jak tam przygotowania do Świąt ? Ktoś z Was już zaczął ? Zostały już niecałe 2 tygodnie i nareszcie parę dni wolnego od szkoły! *.* Jak ja to kocham!

Dziś idąc dalej w stronę świątecznych postów postanowiłam zrobić dla Was tag świąteczny, czyli odpowiem na parę pytań związanych ze świętami i poznacie nas bliżej :)



Do tego tagu nominuję wszystkich, którzy również chcą się podzielić swoimi odpowiedziami i obyczajami z innymi.


PYTANIA :

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia ? 
- najczęściej trwa to niecały tydzień przed Wigilią . Zawsze zdążamy i nie robimy tego w pośpiechu :)
2. Posiadasz kalendarz adwentowy ?
- w tym roku niestety o nim zapomniałam :( a było to spowodowane brakiem czasu i późnym powrotem ze szkoły :/ Zawsze chciałam mieć taki kalendarz nie z czekoladkami (chociaż nimi nie pogardzę)  a z jakimiś kosmetykami/biżuterią/herbatkami czy nawet żelkami :P

3. Jakie są twoje ulubione filmy świąteczne? 
- jak co roku zawsze oglądam Kevina i myślę, że to jest mój taki najbardziej ulubiony film a tak to oglądam różne filmy, takie jakie dają w repertuarze w TV .

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne ? 
- każdego roku dzieje się coś wesołego :D

5. Jak wygląda Boże Narodzenie w twoim domu?
- Wieczorem idziemy odwiedzić ciocię a później do babci i tam siedzimy już do pierwszej gwiazdki :) No i oczywiście dzielenie się opłatkiem, próbowanie wszystkich potraw i  odpakowywanie prezentów.

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
- Najbardziej uwielbiam pomagać gotować ciasta przed świętami i te wszystkie przygotowania .. :)
I uwielbiam kupować prezenty dla najbliższych, chyba to mnie najbardziej cieszy - kupowanie niż branie :)

7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
- My mamy taki zwyczaj, że zawsze odpakowujemy prezenty rano w Wigilię i resztę prezentów wieczorem u bliskich. Reszta się nie zmienia ;)

8. Jakie są twoje ulubione piosenki świąteczne? 
- Moje ulubione to : All I Want For Christmas , Last Christmas, Let It Snow oraz Merry Christmas Everyone .

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku ?
- Jak zawsze sztuczną, zieloną i wysoką. Kiedyś kupiliśmy żywą i bardzo się sypała i z niej zrezygnowaliśmy .

10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
- zapach mandarynek, goździków i pierniczków.

11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
- Białe są najpiękniejsze lecz ja na choince mam pomarańczowe bo nie pasują do wystroju w domu haha.

12. Odliczasz dni do Świąt?
- rok temu odliczałam a teraz to czas leci tak szybko, że nie ma na to czasu :( Ale czekam cierpliwie, już chcę Święta! :3

13. Ulubiony kolor lakieru do paznokci?
- Na Święta zawsze kocham kolory w odcieniach czerwieni i złota .

14. Ulubiony zimowy napój? 
- herbata z miodem oraz kakao.


I to już wszystkie pytania odnośnie Świąt Bożego Narodzenia. Jeśli macie ochotę to dołączajcie do zabawy i również zróbcie taki post na swoim blogu :)


Do zobaczenia już niedługo!

Patrycja



You Might Also Like

14 komentarze

  1. mm herbata z miodem i kakao ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochamy świąteczny klimat! U mnie już zakupiona połowa prezentów :)
    kiss!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to super, my bardzo uwielbiaamy kupować prezenty <3

      Usuń
  3. Naszym ulubionym napojem jest także kakao i herbatki ^^ My już nie możemy doczekać się świąt i tak jak ty zapomniałyśmy zakupić kalendarz adwentowy :( Ehh no trudno ;) Na następny rok na pewno będzie ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny tag, zrobilam podobny tylko z troche innymi pytania :D pozdrawiam!
    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny tag :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się nie mogę doczekać Wigilii i uszek z grzybami:D

    OdpowiedzUsuń
  7. such a cool tag !!!

    lets follow each other !

    GoldFoil,Nail art Tutorial - New Post

    Check out my Insta / Google+ and stay tuned ♥Instagram
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje przygotowania chwilowo to kuracja w łóżku. Pierwszy krok to wyzdrowieć, potem przygotowania ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez Lubie zapach mandarynek.
    Ładny blog
    http://anggeleses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.