Winter/Christmas wishlist - Banggood

22:38


Hej Wam!

Jest już późno ale chciałam jeszcze tu zajrzeć i wstawić krótką wishliste ze sklepu Banggood .
Będzie to taka typowa zimowo świąteczna wishlista lecz nie długa by nie zanudzać. Bliżej świąt pokażemy więcej fajnych świątecznych gadżetów, ubrań i innych :)



Pędzle
Paletka
Błyszczyki



Kurtka
Futerko
Koszula
Koszula
Zegarek
Zegarek
Kolczyki


W tym sklepie znajdziecie również dużo fajnych gadżetów dla swoich pupilków :)
Ubranko
Buciki


I to już tyle z naszej wishlisty :)
Napiszcie co Wam się najbardziej spodobało i czy kupujecie w tym sklepie :)

Dobranoc! :**


Patrycja

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Mam te pędzelki juz ponad rok czasu i nadal się świetnie sprawują :-) Bardzo podobaja mi się również te koszule i zegarek :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabulous items Dear:)
    Have a lovely day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pędzelki bardzo mi się podobają :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Te koszule świetnie wyglądałyby z legginsami! Genialne są! *-*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna lista:)

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy, poklikane :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te pędzle :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna paletka, i chyba podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.