Uroda Make-up

21:11


            Hejka!

Ostatnio przyszła do nas wieelka paczka ze sklepu http://www.urodapolska.eu/  .
Byłyśmy baardzo zaskoczone i ucieszone gdy już ją otrzymałyśmy ponieważ przysłano nam dużo kosmetyków z firmy "Barbie" . Niektórzy twierdzą, że jest to seria tylko dla dzieci bo ta nazwa tylko kojarzy im się z młodzieńczymi latami - lalki Barbie lecz to nie do  końca tylko dla najmłodszych. Mogą ich używać tak samo młodzież jak i starsze osoby . Kosmetyki mają po prostu taką nazwę, jest to taka nowość . Według mnie pomysł takiej nazwy na kosmetyki to naprawdę fajna sprawa . Idealnie pasuje. Przecież lalki Barbie zawsze były takie wymalowane , nie są nigdy bez makijażu :D

Opakowanie było naprawdę wielkie i nie wiedziałam czego się spodziewać  . Wysłano mi sms z informacją że niedługo przyjdzie do mnie paczka - gabaryt XXL .


Firma przysłała nam peeełno lakierów z czego byłyśmy najbardziej zadowolone bo jak wiecie my i lakiery ... <3
Od razu po paru godzinach otwarcia paczki chciałam przetestować te cudeńka. Byłam zaskoczona . Jedna warstwa mogłaby już zostać lecz ja ze względu na to iż lubię nie mieć żadnych niedociągnięć skusiłam się na drugą warstwę . Po dwóch warstwach paznokcie wyglądały świetnie! Więc krycie na plus . Drugim plusem jest schnięcie . Czas schnięcia jest naprawdę bardzo szybki . Ja malując te dwie warstwy myślałam że będę czekać wieczność lecz tak nie było bo już po paru minutach lakier mi wysechł . Lakiery mogę bardzo polecić . Mają same plusy i te kolory - żywe i niespotykane . Cuda :)
Na pewno pojawi się wiele pomysłów na paznokcie z tymi lakierami na naszym blogu!:)













Kolejną rzeczą są błyszczyki . Przysłano nam całą kolekcje z tych oto błyszczyków więc będziecie mogły sobie zobaczyć dokładniej odcienie :)
Na temat tych błyszczyków mogę powiedzieć, że bardzo podoba mi się pigmentacja . Są bardzo żywe (w przypadku tego czerwonego) i bardzo naturalne . Mają bardzo intensywny połysk i pięknie się prezentują na ustach . Jednym minusem jest to, że mają lepką konsystencję .





Następna rzecz to cienie do powiek .
Cienie mają bardzo lekką i kremową konsystencję . Bez problemu rozprowadzają się po powiece i na dość długo trzymają się na oczach. Są bardzo dobrze napigmentowane i tanie przy czym będą idealne dla tych, którzy zaczynają przygodę z makijażem . Dostępne są cienie w perłowej i matowej konsystencji więc każdy znajdzie coś dla siebie.









Pudry .

I tu już dla tych, którzy nie mogą malować się do szkoły . Te prasowane pudry są idealne właśnie na co dzień , do szkoły . Pudrując się nim widzimy naturalną siebie i to jest właśnie wielki plus. Bardzo dobrze matuje naszą twarz i jest łatwy w użyciu . Jest bezzapachowy i co najważniejsze nie zatyka porów skóry . Efekt po pomalowaniu jest minimalny lecz i tak uważam że dla tych młodszych będzie dobrze się sprawdzał :) Są dostępne w 3 odcieniach : Natural , Peach , Sunglow  .






Korektory .
Są dostępne w dwóch  odcieniach: Light , Medium .
Po pierwszym testowaniu zauważyłam, że produkt jest bardzo lekki i przyjemny . Nie czuć takiej maski . Z moimi niedoskonałościami również sobie dobrze poradził lecz nie wiem jak to by było z bardzo dużym problemem skórnym. Tak czy siak produkt jest godny uwagi :)



Róże.
Z róży jestem zadowolona . Delikatnie pokrywa kolorem więc jeśli ktoś nie umie nakładać różu to ten jest idealny bo można się przy nim dużo nauczyć . Jeśli nałożymy więcej warstw kolor będzie intensywniejszy i tak krok po kroku przechodzimy do wymierzonego nam celu :)
Są dostępne w 2 kolorach : Pink Pearl i Peach Pearl







Tusze do rzęs .
Są w dwóch wariantach : Wydłużający i pogrubiający .
My dostałyśmy oba . Rzęsy przy aplikacji nie sklejają się , dobrze i prawidłowo rzęsy idą "na swoje miejsce" no i jak każdy tusz do rzęs dodają wyrazistości oku i co najważniejsze produkt nie zostawia grudek na rzęsach .



Kredka do oczu.
Produkt jest wykonany z naturalnego wosku  ,zawiera witaminę E . Nadaje ożywienia oku , nie rozmazuje się . Można wykonać nią piękną kreskę ze względu na miękkość produktu oraz jej wygodny aplikator .

Pomadki.
Tym się niestety rozczarowałam :( Myślałam że będą miały intensywniejszy kolor a można ten produkt podstawić jako balsam do ust ponieważ (pomijając ten minus) muszę stwierdzić że bardzo dobrze nawilżają usta . Koloru prawie w ogóle nie widać więc z tym produktem na tak i nie .


Paczka przyszła naprawdę baardzo spora i piękna . Dziękujemy tej firmie jeszcze raz za możliwość przetestowania tych kosmetyków bo naprawdę było warto! Mam nadzieję, że wejdziecie i znajdziecie coś dla siebie w niskich cenach. Będziecie na pewno zadowolone :)
- (link do produktów z Barbie-  TU  , do sklepu- TU )

Mamy też fajną propozycję dla Was . Ze względu na to, że dostałyśmy tego tak dużo i na liczniku wyświetleń bloga wybiło 20 000 tys. podzielimy się również z Wami . W kolejnym poście pojawi się konkurs . Będzie on bardzo łatwy więc każdy będzie mógł wziąć w nim udział bez problemu :) Liczymy na Was! Dorzucimy tu jeszcze prezent niespodziankę .

Ja się już z Wami żegnam .
Do jutra!
Paa :*

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Sporo tego wszystkiego, nie znam tych kosmetyków :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/nowosci-czyli-o-udanym-zamowieniu-z.html
      Dzięki ;*

      Usuń
  2. te pomadki są oznaczone jako półtransparentne ;) moim zdaniem to ciekawe rozwiązanie w pomadkach ;)
    a poza tym pokochałam ich za skład. na pierwszym miejscu jest olejek rycynowy, który doskonale odżywia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze co mnie niezwykle razi w tym poście, to poziom pisania. Przed kropką, czy też przecinkiem nie stawiamy spacji. Mała rzecz, ale niezwykle irytuje.
    Druga sprawa - jeśli pokazujesz, tak zachwalasz kosmetyki, to nie mogłabyś wstawić zdjęć pomalowanych nimi paznokci, powiek, twarzy? Zdjęcie opakowania każdy wyszukać w internecie, dużym plusem byłoby gdybyś pokazała, jak prezentują się "na skórze".
    Marka ta jednak mnie do siebie nie przekonuje, więc raczej ich nie wypróbuję...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed "to" również nie stawiamy przecinka. Zgadzam się że pojawiają się małe błędy ale każdemu się zdarza ... Produkty takie jak lakiery pokazałam na sztucznych paznokciach bo lepiej i estetyczniej to wygląda. Błyszczyki tak samo pokazałam na swoim ręku.. Tak czy siak dziękuję za szczerość .

      Usuń
  4. "Ja malując te dwie warstwy myślałam że będę czekać wieczność lecz tak nie było bo już po paru godzinach lakier mi wysechł" po paru godzinach? O kurczę, schną naprawdę długo, ja wolę te 60 sekundowe ewentualnie max 5-15 minut ale nie godzin :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaał, paczka naprawdę XXXL :D Również testuję właśnie produkty tej firmy i przyznaję, że mnie absolutnie pozytywnie zaskoczyły! Lakierami jestem zauroczona maksymalnie! Te kolory. <3 Ale chyba najbardziej zadowolił mnie tusz do rzęs. Wiele osób zauważyło zmianę i stwierdziło, że to mój najlepszy tusz. Również tak twierdzę.
    Miłego użytkowania! :*

    Pozdrawiam serdecznie, justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz jest naprawdę świetny :) Tobie również życzę miłego użytkowania :*

      Usuń
  6. Jak nawiązałyście z nimi współpracę ?
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oo jak dużo tego! nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, ale wydają się być bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze słyszę o tych produktach, jednak wydają się naprawdę dobre. Jestem ich bardzo ciekawa i sama chciałabym je przetestować :D
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko ile cudowności! Wyglądają jak cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe kosmetyki! Bardzo ładne kolorki pomadek *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Już któryś raz widzę te kosmetyki i są przeurocze!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, duża ilość - super ;)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mega. Fajna taka wielka paka :-D mnie zachwyca ta.kolekcja, szczególnie lakierów :-d

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej ile cudowności! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow rzeczywiście dużo tego :) Ładne kolory pomadek :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne produkty. Wgl jestem zaskoczona pigmentacją tych błyszczyków :o
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.