Lady Queen/Born Pretty Store/Ozspecials

21:07



Hejka! Jak tam u Was pogoda ? Bo u nas gorąco , już chcę wakacje! :)
Dziś chciałabym Wam pokazać co do nas przyszło w tym tygodniu i w poprzednim .
Jak już Wiecie lub nie :D Zaczęłyśmy współpracę z firmą http://www.ozspecials.com/ i http://www.ladyqueen.com/ i paczuszki już do nas dotarły . W tym poście również pokażę co otrzymałyśmy od firmy http://www.bornprettystore.com/ ale o niej już dużo od nas słyszałyście ponieważ to nie pierwszy raz kiedy zamawiamy od nich rzeczy w ramach współpracy :)
Dobra to na pierwszy ogień Ozspecials . Do tej firmy nie byłam aż tak dobrze nastawiona ponieważ to nowy sklep i miałam małe obawy co do ich rzeczy i jakości . Po tej pierwszej paczce czyli po skarpetkach mogę Wam powiedzieć, że są zrobione z naprawdę dobrego jakościowo materiału . Jak na chiński sklep i na tą cenę mogę Wam je polecić . Chciałabym jeszcze zobaczyć jak się sprawują ubrania ponieważ jeszcze nie miałam szansy ich zobaczyć na żywo :D
Co do firmy Lady Queen to jest to kopia Born Pretty Store . Wszystko świetne i w sumie z takiej samej jakości . Oczekiwanie na paczkę również w podobnych terminach bo od 4 do 6 tygodni . Ja czekałam nawet krócej niż te 4 tygodnie bo po ok. 3 tygodniach paczka już była u mnie :)
No to przejdźmy już do tych rzeczy i jeśli chcecie to poklikajcie , ja nie zmuszam ale miło by było :)

LADY QUEEN

Ten sklep jest naprawdę ciekawy . Posiada bardzo dużo różnorodnych rzeczy . Znajdziecie w nim również kostiumy kąpielowy czy nawet sukienki :) Wszystkie rzeczy, które przyszły z tej strony nie są nigdzie zniszczone i są pakowane bezpiecznie więc nic z Waszymi rzeczami się nie stanie w trakcie przewozu :)
Zamówiłam sobie naklejki ponieważ będą idealne na lato i będę miała więcej czasu do kombinowania nowych mani .
Tu macie zniżkę -15% na hasło: SFLC15 

KLIK
KLIK
KLIK







OZSPECIALS

Jak pisałam wyżej, nie jestem zawiedziona tą rzeczą a wręcz przeciwnie . Rzeczy są bardzo dobrze wykonane jakościowo . Ciekawe jakby się sprawdziły ciuchy i akcesoria ? :)

KLIK




BORN PRETTY STORE

Już tylko czekam do połowy czerwca i zaczynam z robieniem paznokci na bloga . Będzie o wiele więcej i bardziej ciekawiej moim zdaniem . Już mam pomysły co do paznokci i myślę, że Wam się spodobają . Dzięki tym rzeczom będę mogła zrobić coś naprawdę fajnego i będę miała szerszy wybór . Już nie mogę się doczekać!!! :)


KLIK
KLIK
KLIK








Kolor lakieru jest inny niż zamawiałyśmy niestety :/ Jest to niebieski ze srebrnymi drobinkami ale jest przeźroczysty  . Pokażę kolor w kolejnym poście .



zniżka -10% na kod do tego sklepu :  SISQ10


I to już wszystko co chciałam Wam dzisiaj pokazać . Na dniach pojawią się jakieś paznokcie jeśli czas da , bardzo bym tego chciała :)

Jeśli macie jakieś pomysły na posty to napiszcie o czym byście chciały oprócz paznokci :P
Bo zauważyłam że tu prawie same paznokcie i nic więcej :D Ale na pewno to się zmieni dlatego pytam Was bo może wy podsuniecie jakiś temat :)


To paaa :*


Patrycja

You Might Also Like

11 komentarze

  1. bardzo fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też strasznie gorąco ;D dziś to blisko 30 stopni było.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kolorowe piórka kiedyś miałam i super się sprawdzają ;) Przezroczysty stempel jest niezastąpiony! :) A kolor lakierku mnie bardzo ciekawi, czasami przezroczyste też fajnie można wykorzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie rzeczy są cudowne!
    zapraszam do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nowości:)
    mam takie same skarpetki hihi :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dziś za oknem bardzo deszczowo. O sklepie nie słyszałam, ale fajne produkty. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy. U mnie również gorąco
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem ci że bardzo fajne i ciekawe rzeczy macie :D


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/diy-opaska-na-wosy.html

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.