SNAKE NAILS

15:50

Hej wszystkim !

W dzisiejszym poście chcę Wam zaprezentować paznokcie wykonane lakierami hybrydowymi, z których jest najbardziej zadowolona pod względem ich wykonania :) Oczywiście nie są idealne, ale efekt końcowy jak najbardziej mi się podoba. To kolejne bardzo proste w wykonaniu zdobienie, które bardzo efektownie wygląda na naszych paznokciach, przypominające skórę węża :) Na yt jest bardzo dużo tutoriali jak wykonacie takie oto zdobienia. Myślę, że każda z nas dałaby radę je wykonać :) 
Zapraszam do obejrzenia efektów mojej pracy i wstawiam przykładowy filmik z tym zdobieniem :)





Filmik na którym pokazane jest, jak zrobić zdobienie :)



Pozdrawiam :*


Andżelika. 

You Might Also Like

21 komentarze

  1. śliczne ale ja je nazywam bombelkowe pazurki :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/kwiecieniuszki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) każdy je nazywa inaczej i każdemu coś innego przypominają :)

      Usuń
  2. Śliczne paznokcie i piękny pierścionek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne ;)
    Sama chciałabym takie zrobić, ale niestety znów powróciłam do obgryzania paznokci :/

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowne pazurki! Ja osobiście nie umiałabym sobie takich zrobić :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pazurki są super, a jaki pierścionek piękny ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne pazurki :) evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten wężowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze, aż muszę się wziąć za jakiś nowy zwór na swoich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam takie zdobienie u Ewy, ładnie wygląda ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.