Mix it - (wy)mieszaj to!

21:22



    Hejka! Parę dni temu przyszła do nas paczuszka ze sklepu http://www.mixit.pl/ . Przesyłka szła dość szybko bo w niecałe 2 dni! Jeśli jeszcze nie wiecie co to za sklep - jest to super miejsce dla tych, którzy lubią się zdrowo odżywiać oraz tych, którzy preferują jakość tego co jedzą . Firma ta daje nam możliwość skomponowania własnej mieszanki musli . Można również skomponować kasze jak i mieszankę orzeszków lecz największym faworytem jest skomponowanie musli . Dlaczego ?
Niektórzy przeglądając w sklepie musli w bardzo ciekawej niskiej cenie widzą tam również takie składniki których nienawidzą -są to np: rodzynki czy wiórki kokosa, patrzą na skład który im również nie pasuje itp. Może i cena jest bardzo przystępna ale co z tego jeśli w musli będzie to czego nie lubimy i w składzie będą same węglowodany i niezdrowe rzeczy ? Przecież w tych najtańszych musli produkty również będą skomponowane z tej niższej półki :)  W Mixit możecie sami sobie wybrać to co lubicie i pilnować skład . Oczywiście jest również możliwość zakupu gotowych musli i jest to trochę tańsza opcja :) W tym sklepie możemy również kupić bardzo pożywne batoniki jak i ciastka :P

Firma Mixit oferuje nam by jakość składników zawsze była utrzymana w jak najwyższym poziomie .
Ja moje musli nazwałam "SistersChannelFashion" :D Chciałam skomponować moje musli z dodatkami egzotycznymi bo bardzo je uwielbiam min. kokos , ananas ,mango , cukier kokosowy . Dla osłody (czyli coś co lubię) dodałam białej i mlecznej czekolady . Nie brakowało również chipsów owsianych oraz płatków pszennych . Moja mieszanka wyszła bardzo pożywna i bardzo słodka - taka jaką lubię najbardziej . Nadaje się do jogurtów jak i do mleka . Kierowałam się tu smakiem nie dietą :D
Za przesyłkę płaciłam 9.90zł ( GLS )





  Moja Tosia również polubiła mixit :D - Tuba bardzo ją zaciekawiła .
Tuby również możecie wybrać sobie w wybranym przez was kolorze :) Jest również opcja sprezentowania komuś takiego podarunku bliskiej osobie . Myślę, że to również dobry pomysł jeśli ktoś uwielbia musli :)





To już wszystko! Mam nadzieję że podoba Wam się taki wpis i napiszcie jeżeli lubicie musli jakie dodatki w niej lubicie : )



Patrycja


You Might Also Like

9 komentarze

  1. Fajny pomysł. Ja zawsze kupuje oddzielnie składniki, a tak można mieć mixa.

    OdpowiedzUsuń
  2. o naprawdę super! muszę odwiedzić tę stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne :D Ciekawe jak w smaku, ale design pudełeczka boski *u*
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm pychota a ten piesek uroczy <3


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/paczucha-od-bangood.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda przepysznie! Nigdy nie słyszałam o tej stronce, ale zaciekawiłyście mnie :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.