Banggood - my love

16:15


                                                                   Hej !

Jak tam egzaminy gimnazjalne poszły ? :) Mam nadzieje, że dobrze i jutro też dacie rade!
Ja sobie odpoczywam z tego względu właśnie iż mam te trzy dni wolne .
Dziś postanowiłam pokazać Wam paczkę (moją miłość) ze sklepu Banggood . Czemu taki tytuł a nie inny ? Odpowiedź jest prosta . Jeszcze nigdy zamawiając z tej strony nie trafiłam na żadne złe jakościowo rzeczy . Każdy myśli że badziew bo tanio to na pewno przyjdzie coś w złym stanie . Ja miałam taką samą sytuację przy zamawianiu kostimu kąpielowego dla siostry . Pomyślałam , aaa pewnie będzie prześwitujący albo materiał jak ze szmatki a tu się zdziwiłam bo za taką cenę bym się nie spodziewała że może przyjść coś tak pięknego . Oprócz kostiumu zamówiłam również czapkę .  Myślałam że będzie trochę cieńsza i że będę mogła ją teraz nosić na wiosnę ale niestety musi poczekać na jesień/zime :( W sumie to jestem zadowolona że przyszła gruba aniżeli cienka z materiału . Ta czapka jest wykonana również bardzo porządnie i mam nadzieje że wytrzyma na parę lat :) Do zamówienia dobrałam sobie również naszyjnik i kolczyki do nosów (dla żartów) . Naszyjnik wygląda identycznie jak na zdjęciu i nawet jeszcze lepiej . Jest śliiczny ! Będzie idealny jako rozjaśnienie stylizacji gdy będę chciała się ubrać na czarno lub inny pasujący do różu kolor :)
Kolczyki zamówiłam tak sobie żeby zobaczyć jak bym wyglądała w kolczyku w nosie czy w górnej części ucha haha . W sumie to nie wiem co z tym zrobię aale ok :D

Dobra rozpisałam już każdą rzecz a teraz przejdę do pokazania Wam tych cudów .



Kostium w kolorze Pink rozm. M
Moja siostra nosi rozm S ale tu należy się sugerować tabelą rozmiarów . W każdej rzeczy mogą być inne rozmiary więc patrzcie na każdy rozmiar ubrań w tym sklepie :) Jestem zdziwiona jakością kostiumu - jest po prostu super!!!





 Czapka w kolorze szarym. Muszę dodać, że mimo ta czapka bardzo mi się podoba to jest jedna rzecz której nie zauważyłam . Napisy powinny być w kolorze białym a są czarne ale to mała wada i na moje oko chyba lepiej wygląda z tym kolorem :P





Naszyjnik w kolorze Pink
Bardzo się cieszę że ten naszyjnik ma drobniejsze kamyczki . Przez to wygląda bardziej delikatnie i skromnie :)



I już ostatni gadżet :D

 

I to już wszystko :) Ja Wam bardzo bardzo polecam ten sklep . Jest to chyba mój jeden z ulubionych sklepów internetowych i często będę tam wracała :) Jakość zawsze na plus jak i cena . Jeśli macie jeszcze jakieś pytania odnoście tych rzeczy, sklepu czy czegoś innego to piszcie w komentarzu lub na e-mail ja z chęcią odpowiem : ) Super, że mogę Wam odpowiadać na pytania i jestem zadowolona że parę osób pisze do mnie i się dopytuje o różne sprawy związane z blogiem . Naprawdę to miłe , dziękuje :*

Do następnego ,
PA ! :*

Patrycja

You Might Also Like

44 komentarze

  1. Testy gimnazjalne już dawno za mną, za to dzisiaj ukończyłam pierwszy kurs j.niderlandzkiego :D Strój przepiękny! Zaraz będę przeglądać co tam jeszcze mają!
    saralewandowski.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez lubie banggood - mają świetne rzeczy. Piękny strój! ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful choices. The bikini is so cute. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczaki! Ten strój kąpielowy jest fenomenalny tak teraz żałuję, że to właśnie jego nie zamówiłam..a ja poszukuję kolczyków do nosa ale takich na środek jak by podkówki, widziałyście gdzieś taki? :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kostium bomba :D Coś takiego chce kupić ale turkusowy.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super strój kapielowy ;)
    Nie znam tego sklepu
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak widac strój kąpielowy podbił serca waszych czytelniczek ! Różowy i modny !
    Miłego dnia!
    indywidualnie123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik fajny, a o kostiumie myślałam, ale błękitnym :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Strój podoba mi się najbardziej. Bardzo ładny ma kolor.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Nareszcie testy dobiegły końca :D Świetne zamówienie, poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są te rzeczy. Bardzo podoba mi się strój kąpielowy i naszyjnik.
    Zapraszam do mnie. http://poplataneblogowanie.blogspot.com/2016/04/pierwsze-lba.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. kostium jest genialny! Ten kolor - po prostu bajka! A naszyjnik także cudowny! Tak, po prostu wszystko co różowe mnie chyba urzeka i zakochuję się w tym :)
    Moim zdaniem właśnie lepszy ten czarny napis na czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strój świetny, sama na taki poluje, ale z internetu boję się zamówić, bo rozmiar, rozmiarowi nie równy. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kostium jest boski *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny kostium kąpielowy *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy strój, fajna czapka :) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bikini cudne! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post <3
    Follow-follow on GFC ? :)
    vannja9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szukałam takich błyskotek do nosa, a raczej byłam na etapie myślenia o nich;D Ciekawa jestem, czy by mi pasował taki kolczyk, bo u innych bardzo mi się podoba. Jako jeden z niewielu, albo nawet jedyny na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w nich dziwnie wyglądam hahah. Nie pasują mi :/

      Usuń
  20. Świetne są te kolczyki! Chce taki <3 :D Strój miałam podobny, ale niebieski - wyglądają jak oryginalne :) Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny strój , marzy mi sie taki <3 Pozdrawiam :*

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam taki sam strój kąpielowy i zgadzam się z Tobą - jest świetny ! :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/witajcie-kochani-biae-spodnie-poaczone.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Naszyjnik przepiękny, wszystko poklikałam :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html#more

    OdpowiedzUsuń
  24. Kostium kąpielowy faktycznie wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.