OZSPECIALS

20:11


                                                              Hej :)

Dziś przychodzę do Was z jednym (nieznanym) dotychczas sklepem, który do nas napisał .
Dostałyśmy wiadomość z propozycją współpracy ze sklepem http://www.ozspecials.com/ .
Musimy przyznać,że nigdy o nim nie słyszałyśmy i trochę się zdziwiłyśmy widząc tą nazwę lecz to w sumie nic dziwnego bo widać, że założyli ją niedawno i jest nowa . Przeglądając ofertę najbardziej przykułam uwagę na kategorię kostiumów kąpielowych . Strasznie mi się spodobały i naprawdę muszę powiedzieć że są niezłe! Podsumowując całą ofertę  - jest ona już na sezon letni i te topy , koszulki i sukienki sprawiają że coraz bardziej tęsknimy za latem a to już w sumie niedługo więc fajnie bo można już wcześniej przygotować swoją szafę na gorące, wakacyjne dni :) Mimo ,że sklep nie posiada JESZCZE nie wiadomo ile tych ciuchów bo jak wiadomo nie rzucimy wszystkiego od razu to i tak można znaleźć coś dla siebie .
Sklep oferuje rzeczy za nie więcej niż $9.99USD więc naprawdę się opłaca , darmową przesyłkę do każdego kraju i stu procentowy pełny zwrot pieniędzy w przypadku niezadowolenia kupującego .
Myślę, że ten sklep rozwinie się bardziej w przyszłości bo naprawdę możemy znaleźć tam fajne ciuchy :) Jednego czego nadal nie wiem to jakość tych ubrań ale pewnie nie będą się aż tak różniły od tych ze sklepów typu : Choies , Dresslink itd .

Teraz Wam pokażę parę ubrań, które możecie tam znaleźć :)





Tu macie linki do tych ubrań :) 

I to już chyba wszystko co chciałam Wam o tym sklepie powiedzieć . 
Wchodźcie to tego sklepu i powiedzcie co Wam najbardziej się podoba z całego asortymentu  :)

Ja już się z Wami żegnam , 

Do zobaczenia ;)

Patrycja

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Wow granatowy strój extra <3 Aż muszę obejrzeć cenę xD
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wszystko poklikałam :)

    Mogę prosić o to samo ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wishlista-z-zagranicznych-sklepow-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane poklikałam wszystko! Tez ten sklep pisał i bardzo pragnę koszul w czerwone buziaki ! Są obłędne *__*
    Pomożecie i poklikacie tez u mnie 18 linków? :D :D
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  4. firma wydaje się być świetna :) Możecie wejść na emaila napisałam do was wiadomość :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed chwilą byłam na innym blogu, na którym był post dot. tej samej firmy, a treść posta, rany... jakbym widziała sobowtóra. Naprawdę nie można trochę kreatywniej i więcej siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio myślisz że byłabym do czegoś takiego zdolna ? Szczerze mówiąc to jeszcze nie widziałam żadnego posta związanym z tą firmą i proszę mnie nie obrażać że mogłabym to zrobić. Nie mam czasu na kopiowanie i kłócenie się z innymi . Masz swojego bloga to się nim zajmij a nie piszesz mi że jest niekreatywnie . Trudno ,napisałam tyle co wiedziałam na temat tej firmy ... może kiedyś będzie bardziej kreatywnie . Tego życzę sobie i Tobie :)

      Usuń
  6. very nice items on awesome prices!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne rzeczy *.* Poklikałam :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Również dostałam propozycję współpracy z nimi, ale nie ufam takim stronom, poza tym ze względu na to, że prowadzę bloga urodowego, nie chciałabym nagle zacząć wrzucać fotek ciuchów :< i nie lubię jak jakaś firma wymaga kliknięć :D za dużo z tym zamieszania :D
    Ale skoro Tobie przypadła do gustu to życzę owocnej współpracy :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Shorty są ekstra. Widzę, że ta firma powoli wprowadza się na rynek, bo sporo już ofert od niej widziałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny wygląd blogu *.*

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Stroje kąpielowe - cudaaaaa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. linki poklikane, fajny sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikałam :)
    Bardzo podobają mi się te stroje kąpielowe.
    Być może się na taki skuszę!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znałam tego sklepu wcześniej, ale wygląda bardzo ciekawie :)
    oczywiście kliknęłam, warto sobie pomagać :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Niech już przyjdzie lato i ciepełko <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodenki mega wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.