Hybrydowa panterka

20:56

Witajcie!
Hej wszystkim :) Dzisiaj chcę Wam pokazać mój kolejny hybrydowy manicure :) Do zrobienia tego zdobienia (panterki) użyłam sondy od BornPrettyStore. O ile zwykły lakier nie rozmazywał się po pomalowaniu zdobienia (wzorków panterki) bezbarwnym topem to hybryda strasznie się mazała, na zdjęciach tego aż tak bardzo nie widać, ale w rzeczywistości jest lekkie rozmycie się hybrydy. Do zdobienia użyłam jeszcze srebrnego brokatu. Posypałam go na lepką warstwę hybrydy, następnie pokryłam go topem. Uważam, że bardzo fajnie się prezentuje :)

Zapraszam do oglądania :)




zniżka -10% na kod do tego sklepu :  SISQ10


Pozdrawiam :)

Andżelika. 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Bardzo ładna :) Złoty - mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super paznokcie!
    Bardzo ładne połączenie kolorów, panterka na pewno daje specyficzny wygląd :F
    Poklikasz jesli coś ci się spodoba? :)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze są :)
    Kochana kliknęłabyś w linki w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)

    xx Veronica
    Welcome to Mango Juice fashion blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne! Ostatnio sama próbowałam zrobić podobne i.. nie wyszło! Więc podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.