Soufeel - Silver bracelet

17:26


                                                                     Hejka :) 


Dziś chcę Wam powiedzieć trochę o stronie http://www.soufeel.com/  .  Firma napisała do mnie jakoś w połowie listopada . Ucieszyłam się ,że będę miała bransoletkę ze srebra . Ich sklep bardzo mi się spodobał i nie wierzyłam za bardzo ,że chcą mi wysłać taką bransoletkę . Wybrałam charmsy ,które mi się podobały i złożyłam zamówienie . Na odpowiedź czekałam do stycznia . Już  straciłam nadzieje,że będę ją miała . Gdy odpisali do mnie w styczniu bardzo przepraszali ,że nie odpisywali ponieważ mieli baardzo dużo klientów i przed świętami mieli baardzo dużo zamówień . Nie mieli za co ,jak byłam cierpliwa . W środę bransoletka przyszła do mnie . Jest cudowna!  Cały ich asortyment jest wykonany ze srebra , próba 925 oraz ze złota 14K . Ja mogłam wybrać tylko ze srebra . Składając zamówienie powyżej 50$ wysyłkę mamy gratis . Dodatkowo jeśli biżuteria nie spełni Waszych oczekiwań możecie ją zwrócić w ciągu 365 dni . Myślę ,że to naprawdę dużo czasu :) 
Wielkim plusem tej firmy jest również bezpieczne opakowanie całej biżuterii ,jest świetnie zabezpieczone przez co nic się nie stanie naszej biżuterii :) Była zapakowana w kartonowe pudełko , kopertę , solidne ozdobne pudełko i w środku znalazłam również brązowy woreczek do biżuterii oraz dwie ściereczki do czyszczenia srebra  . Każdy element był opakowany osobno . 
A teraz zobaczcie sami , jakie charmsy wybrałam :) 









Charmsy wybierałam jakie mi się spodobały i skomponowałam je tak by cała bransoletka zachowała jednolity kolor . 



KLIK


KLIK





KLIK







Wieżę Eiffla wybrałam ponieważ zawsze chciałam tam pojechać i ją zobaczyć ,dwa różowe kółeczka wybrałam ponieważ bardzo mi się spodobały, koniczynkę na szczęście i mój piesek w serduszku bo wydaje mi się to ciekawe <3  

Jestem bardzo zadowolona z  tej bransoletki , jedyne co mi w niej nie pasuje to to ,że wzięłam za mały rozmiar ale da się spokojnie nosić :) Pamiętajcie by brać większe o 2-3 cm ponieważ niektóre charmsy są szersze i później ciężko będzie założyć ( mam tak z tymi kółeczkami) . 

Piszcie co sądzicie o tej bransoletce i o tej firmie .  Macie już coś z tej firmy ? :)
Napiszcie w komentarzu . 

Paaa :*

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Piękna ta bransoletka! Zazdroszczę:)
    buziaki:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bransoletka, świetny post :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry gust co do charmsów, straznie mi się podobają, zwłaszcza kółeczko z kwiatami <3

    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega blog!
    Zapraszam do siebie flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Charmsy są przepiękne ! Masz śliczny gust.

    Bransoletka w całości jest piękna ale zachwyciło mnie samo zapakowanie przesyłki, każdy element z dbałością zapakowany bransoletka w ładnym woreczku. Gratuluje i miłego noszenia.
    *Bykocur~kilk*

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nie tylko mnie skuszono na to cudeńko :)

    Pozdrawiam
    http://stylbycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow! Piękna! Taka delikatna i urocza :) Aż chciałoby się mieć :)
    http://blankove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tej firmy, ale chętnie sprawdzę ich ofertę. Twoje zamówienie wygląda super - dobry wybór! Daj znać jak z jakością i czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość tych bransoletek jest świetna . Jest to prawdziwe srebro podobne do Pandory

      Usuń
  9. Świetny wpis oraz cały blog. ;*
    Kochana zapraszam serdecznie do mnie - http://threethingsiloveanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis, nigdy nie slyszałam o tej firmie :)
    Zapraszam do siebie : princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bransoletka:)
    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, dziekuję za poklikanie, w zamian obserwuję ;***
    Miłego <3
    Piękny blog !
    www.alsastylla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.