Hybrydy marki SEMILAC

18:10

Hej wszystkim!

   Dzisiaj chciałbym Wam powiedzieć kilka słów na temat tego jak zachowała się hybryda marki Semilac na moich paznokciach. Hybrydę miałam na paznokciach tylko dwa razy, bardzo podobało mi się jej noszenie, ponieważ przez tydzień, dwa miałam spokój z paznokciami :) Po zdjęciu hybryd zauważyłam, że moje paznokcie są żółte, dosłownie żółte, wyglądające jakbym miała grzybicę paznokci. Strasznie brzydko to wyglądało, wstydziłam się wyglądu i stanu moich paznokci. Nie wiem dlaczego tak się stało, pytałam koleżanki, które używają tej firmy i żadna z nich nigdy z takim czymś się nie spotkała. Nie wiem jaka jest przyczyna pogorszenia się w taki sposób moich paznokci ale na pewno nigdy więcej nie użyję hybryd z tej firmy. Minęły dwa tygodnie od zdjęcia, a paznokcie dalej są żółte :( Następną hybrydę jaką wypróbuję, jest hybryda marki Pierre rene, jestem ciekawa jak będą wyglądały moje paznokcie po jej zdjęciu, a teraz zapraszam do obejrzenia moich żółtych, strasznych paznokci i chcę przestrzec dziewczyny, które chcą zacząć używać tej marki. Oczywiście nie mówię abyście jej nie kupowały w ogóle, każdy jest inny i akurat u Was może być wszystko w porządku, chcę powiedzieć tylko, że może coś takiego wystąpić :) 


Przed


Po




Pozdrawiam :*


Andżelika

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Lakier rzeczywiscie nie sprawdzil sie na twoich paznokciach. Natmiast bardzo ladnie byly zrobione.

    http://klaudiaseko.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie fajnie to wygląda ;/
    Ja jeszcze nie miałam hybryd na swoich paznokciach, ale mam w planach zrobić sobie na wakacje. Czy wyjdzie nie wiem :)

    Mam nadzieję, że twoje paznokcie za niedługo wrócą do naturalnego koloru.

    Obserwuję i pozdrawiam!
    goo-misek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie fajnie to wygląda ;/
    Ja jeszcze nie miałam hybryd na swoich paznokciach, ale mam w planach zrobić sobie na wakacje. Czy wyjdzie nie wiem :)

    Mam nadzieję, że twoje paznokcie za niedługo wrócą do naturalnego koloru.

    Obserwuję i pozdrawiam!
    goo-misek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę ale co to za reakcja paznokci na semilac..;/ Ja używam ale nie było nigdy takich żółtych paznokci..;/

    http://www.justcleo.pl/2016/01/before-after-clip-in-hair-extensions.html

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu.... kiepsko to wygląda.

    Kochana mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam, że niektórzy mają uczulenie na Semilaci, ja nie mam, ale z tej firmy nie korzystam zbyt często bo bardzo ciężko schodzą.

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co wiem, niektórzy mają taką płytkę, która często się zabarwia. Nawet zwykły czerwony lakier może zabarwić paznokcie na żółto. Wiem, bo borykam się z tym problemem.

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście nie wygląda to ciekawie . Szczerze mówiąc u nikogo jeszcze nie widziałam czegoś takiego, a sama nigdy nie miałam hybryd :)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Co prawda paznokcie nie wyglądają najlepiej aczkolwiek przy odpowiedniej pielęgnacji na pewno " wrócą do siebie "
    Zapraszam, Anita ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Semilac ma bardzo fajne hybrydy i naprawdę bogatą paletę kolorów ;) polecam

    zapraszam też na mojego bloga www.maneradios.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.