Dresslink - Wishlist

12:58


                                                                      Hej!

Ostatnio jak widziałyście zaczęłyśmy ponownie współpracować z firmą Dresslink .
Elena napisała do nas ,że możemy sobie coś wybrać za 20$ czyli ta taka początkowa suma . Zgodziłyśmy się i dzisiaj chcemy Wam pokazać co zamówiłyśmy . Jeśli macie czas i chęci to poklikajcie w te 4 rzeczy . Nie zmuszam oczywiście:)


Bluza
Bluzka


Okulary 1
Okulary 2

Razem sobie wybrałyśmy z dodatków okulary ponieważ bardzo lubimy :D Tę 2 parę okularów wybrałam w kolorze - Gold  a tu na obrazku jest w kolorze - Red .



Asortyment całego sklepu bardzo mi się podoba lecz z ubraniami nie wiadomo na co można liczyć . Raz się trafia idealne a raz albo za małe albo za duże . Z dodatkami już można być spokojniejszym bo przychodzą takie same :)


Tu macie super rzeczy z darmową wysyłką i nawet w fajnej cenie !: ) - KLIK
Mam nadzieje ,że Wam się podobają te rzeczy :)

Napiszcie w komentarzu czy Wy też lubicie ten sklep .

Do zobaczenia!!! :***


Patrycja


You Might Also Like

26 komentarze

  1. Ja współpracuje z Dresslink od jakiś dwóch tygodni, więc niewiele mogę na ich temat powiedzieć. Ubrania na ich stronie wydają się wyglądać świetnie. Przesyłka jeszcze do mnie nie doszła, zatem zobaczymy co z tego wyjdzie. Poklikałam. Fajne rzeczy wybrałyście. Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy sobie wybrałyście. :)
    Poklikałam
    Bluza $3.75
    Bluzka $2.99
    Okulary1 $2.08
    Okulary2 $3.16

    Bardzo spodobała mi się ta bluzka ♥♥

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane ;) Bardzo fajne okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne rzeczy :)
    mam taką bluzę, tylko w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również współpracowałam- właśnie dostałam 2 paczkę. okulary które mam są super, mam nadzieje że i twoje ci sie spodobają :) poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poklikałam!super ciuszki!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz kliknę :)
    Super wybór no i gratuluję współpracy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio myślaąłm aby podjąć także współpracę z nimi :)
    naprawdę świetny blog będe zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa wishlista, okulary są cudne ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na pierwszą paczkę od nich. Poklikane. Pozdrawiam serdecznie. :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko poklikane :D
    Świetna bluza!
    duusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super lista! Mega!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne okulary ;)
    http://mskiniowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super okulary <3 uwielbiam taki styl!

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikane :) Pierwsza bluza mnie urzekła!!

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurcze, uwielbiam ciuchy z dresslink! Ta bluza skradła moje serce ... <3 mam zamiar kupić sobie taką różowo-czarną :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.