Haul zakupowy - New Yorker

19:18


                                                                  Hej !

Dziś przychodzę do Was z zakupami ze sklepu New Yorker . W ferie wybrałyśmy się aby popatrzeć co ciekawego posiadają w tym sklepie a tam natrafiłyśmy na wielkie wyprzedaże! W jeden dzień zakupiłyśmy mnóstwo ubrań . Z każdego ubranka jesteśmy zadowolone :) Nie wiem czy jeszcze są te wyprzedaże ale wydaje mi się że tak i jeśli lubicie ten sklep tak jak my to radzę Wam jeszcze szybciutko pójść tam  i kupić rzeczy nawet o mniej niż połowę :D



Przechodzimy do ubrań! :)


Najpierw pokażę Wam co ja sobie kupiłam , a później ubrania Andżeliki :)


Te bransoletki udało mi się zdobyć gdy już byłam przy kasie kupić ubrania . Warto było !

Bransoletki
Cena początkowa: 19.95 zł
Po przecenie : 4.95 zł



Kurtka wiosenna 
Cena początkowa: 169.95 zł
Po przecenie : 69.95 zł



Bluzka
Cena początkowa: 54.95 zł
Po przecenie : 29.95 zł



Bluzka
Cena początkowa: 19.95 zł
Po przecenie: 12.95 zł





Spodnie
Cena : 39.95 zł



Kupiłyśmy 2 pary takich samych spodni , różnią się rozmiarem :D




Spodnie
Cena początkowa: 69.95 zł
Po przecenie: 39.95 zł



I to już koniec moich zakupów :D Teraz kolej na ubrania Andżeliki !


Kurtka wiosenna
Cena początkowa: 69.95zł
Po przecenie : 39.95 zł




Bluzka
Cena: 39.95 zł


Spódnica
Cena początkowa: 74.95 zł
Po przecenie: 19.95 zł




Bluzka
Cena początkowa: 54.95 zł
Po przecenie: 12.95 zł



Bluzki
Ceny po przecenie : 19.95 zł




Bluzka 
Po przecenie: 19.95 zł


W rzeczywistości jest bardziej bordowa :)


I to by były już wszystkie nasze zakupy !:)
Napiszcie co Wam najbardziej się spodobało i czy Wy też byłyście w New Yorkerze i upatrzyłyście coś na siebie :)

Ja już się z Wami żegnam i zapraszam do kolejnego posta już niedługo :)

paa ! :**

You Might Also Like

8 komentarze

  1. piękne rzeczy! muszę odwiedzić ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam przedwczoraj i kupilam tylko bluzkę :) ogólnie to jest jeden z najlepszych sklepów jesli chodzi o przeceny. Kiedyś kupiłam super górę od stroju kąpielowego za chyba 4 zł :D. Szkoda, że nie ma go w moim mieście, bo pewnie zaglądałabym tam czesciej!

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to bardzo się opłacało!:) Ja też lubię ten sklep bo są fajne ubrania i nie trzeba przepłacać:)

      Usuń
  3. Widze ze haul sie udał! <3 obserwuje was dziewczyny od dawna i często zaglądam! :)

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, dzisiaj wyczyściłam moją listę czytelniczą i zostawiłam kilka blogów, wasz też zostawiłam. Wpadać będe na niego częściej ale mam nadzieję ze wy też będziecie często wpadać i komentować. Obserwuje was od dawna

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow super przeceny :)
    najbardziej spodobała mi się spódnica i bluzki!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.