Metoda stempelkowa - jak zrobić naklejkę ?

11:57


                                                                    Cześć ,

Wiele dziewczyn nie wie jak łatwo i szybko zrobić swoją naklejkę na paznokcie . Dla niektórych wydaje się to bardzo ciężkie ale ja z własnego doświadczenia mogę powiedzieć że to bardzo łatwa i przyjemna praca :) Lepiej moim zdaniem zrobić własnoręczną,oryginalną naklejkę niż kupną i dziś pokażę Wam jak prosto i szybko ją zrobić .
Na początku może Wam nie wychodzić lub wyjdzie Wam perfekcyjnie  ,to kwestia cierpliwości.

Jeśli posiadacie zestaw do robienia stempelków to już macie 50% za sobą . Teraz tylko wystarczy zacząć tą całą zabawę :D

 Stwierdziłam ,że pokażę Wam jak zrobić kolorowe zygzaki ,czyli na razie coś prostego ,moim zdaniem :)

Co będzie potrzebne? 

Na początek przygotujcie lakiery , które Wam się podobają ( mogą być to 2-3 lakiery w zależności od tego ile chcecie by Wasz zygzak miał kolorów ) , zestaw do stempelków oraz top coat ( ja użyłam zwykłego bezbarwnego lakieru z Safari. Nie ma to znaczenia z jakiej marki jest lakier ,wystarczy by był bezbarwny . Z każdego wyjdzie to samo:) )
I to wszystko! :)





Wybieracie jaki kształt chcecie , ja użyję tego "zygzaka" ten na dole blaszki .

Malujemy kawałek naszego kształtu a później przejeżdżamy skrobaczką po całej powierzchni .
Moim podstawowym kolorem zygzaka będzie kolor czarny .


Odciskacie i gotowe .


Co daleej ?


Zamalowujemy tam ,gdzie chcemy by był nasz kolor . Ja zrobiłam tak w "kratkę" czyli co drugi :D

Nie martwcie się że najedziecie na czarny lakier . Po zerwaniu naklejki będzie tam cały czas na swoim miejscu a kolory tylko uzupełnią te miejsca ,gdzie nie ma lakieru . :)



Czekamy cierpliwie aż lakier wyschnie . Później gdy powierzchnia będzie już sucha malujemy top coat'em lub zwykłym lakierem bezbarwnym i ponownie czekamy aż całość wyschnie . Tu będzie najlepiej gdy poleży trochę dłużej i zrobi się twardsza ponieważ lepiej zejdzie i nie będzie się wyginać .





Po wyschnięciu powoli zdjąć naklejkę podwadzając czym chcecie z ostrzejszym i cieńszym końcem .
Z tym musicie być delikatni :D



I JUŻ!

Teraz wystarczy nakleić na paznokieć i GOTOWE ! Macie swoją naklejkę :)




Przepraszam za te brzydko pomalowane paznokcie :( 


Tak więc to jest post dla tych ,którzy nie wiedzieli jak zrobić taką naklejkę . Wiem ,nowości nie odkryłam ale chciałam ,żeby taki post na moim blogu był i żeby każdy już wiedział jak się ją robi :)

Mam nadzieję ,że podobał Wam się taki krok po kroku . Następnym razem obiecuję że to będzie lepiej wyglądało . Z lepszym tłem , mniej wybrudzonymi palcami oraz z ładnie pomalowanymi paznokciami ,ale ten post był tylko i wyłącznie o naklejce ,nie paznokciach  :P


Kolejny post już jutro !
PAA ! :***

You Might Also Like

1 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.