Summer soon

17:13


Witajcie !

Jako iż zbliżamy się do lata (bo już za 3 dni) i do naszych upragnionych wakacji postanowiłam zrobić inny post . Tym razem pokażę Wam stylizację jaką przygotowałam albo inaczej, rzeczy które sprawdzą się na lato . Brakowało na naszym blogu stylizacji bo tylko pojawiły się ze 2 posty(?) . Wielką radość sprawiało mi pozowanie i nieudane akcje haha . Może dlatego nie wstawiamy niczego związanego ze stylizacjami ponieważ jeszcze się nie przygotowałyśmy do takiego "pozowania" na blogu . Myślę, że w wakacje zobaczycie więcej stylizacji :D Nie ukrywam, że trochę z tym roboty bo wybrać takie odpowiednie ... ale nie było źle i spodobało mi się to haha . Zdjęcia wyszły jakie wyszły ponieważ robił mi je mój 9 letni brat . W niektórych nie widać całej mnie a niektóre za bardzo oddalone ale widać mam nadzieję to co powinno czyli - bluzka! :D Tak ,ostatnio przyszła do nas paczka z naszego ulubionego sklepu Banggood . Tym razem tylko ja sobie wybrałam rzeczy dla siebie .
Wybrałam kostium kąpielowy , zwiewną czarną bluzkę i do wypełnienia całej sumki - kolczyki .
Najbardziej zależało mi na kostiumie ponieważ w szafie miałam same stare a sklep o mnie zadbał i mi przysłał :) Bluzka również mi się spodobała i na zakończenie roku będzie idealna jak będą takie upały . Kolczykami się trochę zawiodłam ponieważ nie dość że są ciężkie i nie utrzymują się w poziomie na uszach to jeszcze diamencik wypadł . Z tym to najmniejszy problem bo można z łatwością przylepić na klej ale co z tego jak są takie ciężkie :/


 Ta bluzka jest super! Materiał ma nieprześwitujący , jest zwiewna i idealna na letnie dni <3
Wybrałam w rozmiarze S . Myślałam że będzie za krótka bo jestem wysoka ale jest super!





Kostium jest przepiękny , ma super kolory takie żywe ale niestety jest na mnie za duży . Wybrałam rozmiar L ponieważ w tabelce wyglądało jakby numeracja była zaniżona ale bez problemu go skrócę i będę nosić :) Bardzo podoba mi się tył pleców.




Tył pleców


Tył


Kolczyki












 Bluzka- Banggood /Kostium- Banggood /Spodenki- No name /Kolczyki- Banggood /Bransoletka- SOUFEEL /Pierścionki- Tally Weijl/ Adidas Superstar- Zalando/


I to tyle ,mam nadzieję, że rzeczy Wam się spodobały :D
Ja już zaczęłam wakacje a Wy jeszcze będziecie chodzić przez ten tydzień do szkoły ? :)

Do kolejnego,
Pa :*


Patrycja

You Might Also Like

49 komentarze

  1. Śliczny outfit, ta bluzka jest świetna :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzka widziałam podobna w H&M! <3


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia! Strój ma ciekawy wzór, jednak nie jest to typ stroju które ja lubię :D Najważniejsze, żebyś ty się w nim dobrze czuła ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta góra od stroju! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny strój kąpielowy:) A propo strojów zapraszam do mnie;)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka bardzo mi się spodobała, a strój kąpielowy jest po prostu świetny :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są mega :)

    http://wmymmroku.blogspot.com/2016/05/zmora-rozdzia-i-budzimysie-w-swiecie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ciuszki :) najbardziej podoba mi się strój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja! Bardzo podoba mi sie stroj

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby lato, a jakos nie widzę słońca tak często jak w tamtym roku..
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tym kostiumie! Przepiękny zarówno przód jak i tył! :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również zamówiłam te kolczyki i czekam na ich dostarczenie :) Kostium jest świetny!
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że Tobie przyjdą one całe nie jak mi :D

      Usuń
  13. Bardzo ładna bluzeczka,sama chce sobie coś podobnego kupić :)
    mój blog ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rzeczy, świetnie wyglądają. Kolczyki i ta bluzka - najlepsze *.* Śliczne zdjęcia, wszystko na tobie ładnie leży.
    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja klika dni temu dostałam propozycję współpracy z banggood i mam nadzieję, że uda mi się! Bluzka jak i strój mega mi się podobają! A co do kolczyków to są ładne, ale ja nienawidzę nosić kolczyków haha!
    Dziękuję za poklikanie w linki u mnie :* Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Ci się uda! :) Dziękuje :* Ja nienawidzę tych wiszących ale wkręty jak najbardziej ;)

      Usuń
  16. Śliczne rzeczy!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega ciuszki! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy! :)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolczyki w uchu wygrały, moi ulubieńcy! :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta czarna bluzeczka jest świetna :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy, najbardziej przypadła mi do gustu ta bluzka. :)
    Śliczne zdjęcia!

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny strój i ciekawe kolczyki :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kostium! :)
    http://bezblednakosmetyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Poklikane kliknij też u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Crop top bardzo mi się spodobał!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.