Summer paradise nails

13:45


Hejka!
Dziś w ten piękny wakacyjny dzień przychodzę do Was z nowymi pazurami :D
Będą to typowo wakacyjne paznokcie, które zrobiłam tydzień temu . Ze względu na to, iż TYM RAZEM paznokcie były sztuczne wytrzymały one od czwartku do niedzieli . Moje paznokcie niestety są teraz krótsze ponieważ chciałam by trochę odpoczęły a chciałam zrobić to wykonanie na dłuższych paznokciach . Moim zdaniem fajniej to wygląda niż na krótszych :D
Do ozdoby użyłam również moich metalicznych tatuaży znad morza, które kupiłam rok temu za parę groszy :) Myślę, że z tatuażami dodają uroku .

Linki rzeczy do tych zdobień znajdziecie pod zdjęciami:)









KLIK
KLIK


Nareszcie się zaczęły wakacjeee! Macie jakieś plany ? :)

Do następnego ,
PA :)


Patrycja

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Świetne masz te paznokcie *_*

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/06/przeglad-rzeczy-z-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACJA, REWELACJA JESZCZE RAZ REWELACJA! *0* Te pazurki nas oczarowały ;3 I w dodatku z tymi tatuażami! --- PERFECT! <3 Genialny wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziole ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejki, moje paznokcie też wytrzymują krótko.. -,- Ale są śliczne!
    Zapraszam do siebie na nowy wpis
    http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/06/atut-kazdej-kobiety.html#more

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokietki :D
    Obserwuje ;* http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne połączenie! Idealne na lato:)<3
    Baardzo podoba mi się motyw na paznokietkach + tatooes!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie totalnie nie w moim stylu, ale podobają mi się i idealnie pasują na tę porę roku.
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.