Grey isn't boring

22:23


Siemka:)

Jak tak u Was w szkole ? Wszystko już pozaliczane/poprawione ? U mnie tak i właśnie od dziś zaczęłam wakacje , nie takie oficjalne ale już czuję wolność i nie trzeba rano wstawać . W szkole nie ma połowy nauczycieli z różnych powodów i nie opłaca się przychodzić na zastępstwa tym bardziej że nic się na nich nie robi :D
Już bardzo dawno nie było postów , wiem i przepraszam ale musiałam wszystko poprawić. Teraz posty będą systematycznie i szykuję fajny post - będzie inny niż były :D Dziś jeszcze ta nudniejsza wersja - paznokcie . Jakiś czas temu zrobiłam sobie paznokcie przy użyciu tych rzeczy, które zamówiłyśmy z http://www.bornprettystore.com/  . Teraz przejdziemy do paznokci ;) Użyłam naklejki "piórka" oraz małe dodatki również z Born Pretty Store . Tę całą nudę czyli szarość przełamały różne odcienie niebieskiego jak i kolor brzoskwiniowy . Lakier Barbie jest ze sklepu Uroda Make-up :) Bardzo trwały , długo wytrzymuje na płytce paznokcia .

Czego użyłam?
- Naklejki - TU
- Małe zdobienia TU
- Szary lakier z Rossmann
- Lakier z Barbie TU











Zniżka -10% do tego sklepu - SISQ10


I na dziś to już tyle :) Mam nadzieję, że Wam się podobają i napiszcie jak spędzicie wakacje <3

Do zobaczenia! Paa :**

Patrycja

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Kocham szary <3 Ale na paznokcia średnio. Wolę zaszaleć z kolorem na pazurkach ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chciała takie paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam teraz identyczny lakier na paznokciach :) Bardzo ładne te naklejki-piórka.

    http://modowelovebyjuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokcie *-*
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super te paznokcie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.