Spring Wishlist - Banggood

18:28

 


Hejka!

W związku z tym ,iż jutro powita nas wiosna chciałam Wam pokazać moją wiosenną wishliste ze sklepu Banggood . Już dziś będąc z palemkami w kościele poczułam że idzie do nas wiosna . Było tak cieplutko <3
Cały asortyment sklepu jest super i jakościowo też wydaje się bardzo dobry . Ja zamawiając poprzednim razem paczkę nie wiedziałam czego się spodziewać ale bardzo miło mnie zaskoczyła  gdy już przyszła.  Za takie ceny warto spróbować czegoś nowego lub czegoś czego się jeszcze nie używało a naprawdę nie będziecie niezadowolone :)

Myślę,że znajdziecie coś dla siebie . Stworzyłam kolaż idealny na wiosenne dni :3

Wchodźcie i zobaczcie więcej zdjęć :)


Sukienka
Kurtka
Buty




Bluzka1
Bluzka2
Bluzka3


Torebka
Plecak
Okulary
Czapka







Mam nadzieje ,że wiosenna wishlista Wam się spodobała! Zapraszam Was do wchodzenia na tą stronkę . Naprawdę można znaleźć tu dużo perełek za małe ceny :)


Do zobaczenia! :***

Patrycja

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Rzeczy naprawdę są urocze i wyglądają tak wiosennie *-*
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Linki kliknięte, mogę prosić o rewanż w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/03/sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne okulary :D Teraz modny widzę jest ten kształt.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. niebieski kożuszek najabrdziej przykuł moją uwage, nie slyszalam nigdy o tej firmie, ciekawa jestem czy jakościowo dobre produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie zamawiałam ubrań z tej strony lecz myślę że byłyby podobne jak te z innych sieciówek:)

      Usuń
  6. Fajna czapka. Kliknięte ;) klikniesz u nas? http://ciekawekosmetyki.pl/zamowienie-z-romwe-4/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana zachwycasz <3 piękne są te ciuszki, klikniete
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.