Hybrydy od BORN PRETTY STORE

15:54

Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją hybryd od BornPrettyStore. Jak wiecie dostałyśmy od nich (za co bardzo dziękujemy) dwa kolory hybryd- fiolet i szary. Myślałam, że nic z tego nie będzie ale pozytywnie mnie zaskoczyły :) Nakładały się tak samo jak inne hybrydy typu Semilac jednak miały słabsze krycie. Musiałam nałożyć trzy warstwy koloru aby nie prześwitywał. Utrzymywał się półtora tygodnia co uważam jest dobrym wynikiem, utrzymałby się pewnie dłużej ale bardzo szybko rosną mi paznokcie i miałam już naprawdę duży odrost, co nie wygląda zbyt ładnie. Hybrydy bardzo dobrze się zmywają, wystarczy 10-15 min i schodzą beż żadnego skrobania czego bardzo nie lubiłam przy użytku firmy Semilac. 
Mogę z czystym sumieniem polecić hybrydy z tej strony, z paznokciami nic się nie stało i myślę, że są całkiem trwałe :)






zniżka -10% na kod :  SISQ10



Do następnego ! Paaa :**

You Might Also Like

6 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.