Banggood - Nowości

14:20


                              Hejka!

Dziś chcemy Wam pokazać co sobie zamówiłyśmy ze sklepu http://www.banggood.com/ .
Jest to typowo post związany ze współpracą.  Była taka możliwość to z niej skorzystałyśmy i jesteśmy zadowolone , dziękuje! :*
Bardzo się cieszymy że akurat te rzeczy zamówiłyśmy ponieważ trafiłyśmy w 10 ! :) Wszystkie rzeczy są naprawdę godne podziwu .

Pierwszą rzeczą jaką moja siostra sobie zamówiła są to pędzle do makijażu . Nie wiedziałyśmy czego się można spodziewać lecz pędzelki są naprawdę bardzo dobre! Na początku wypadało parę włosków z jednego pędzelka ale później się ustabilizowało i już wszystko jest ok :) Dobrze rozcierają cienie! Opakowanie jest również w pięknym kolorze *.*
----   Pędzle  ----






 A teraz moja część :) Ja wybrałam sobie z kategorii biżuterii . 
Wybrałam takie rzeczy które wiem, że będę nosiła . Po co zamawiać coś by leżało albo zamówić bo jest modne ale wiem że tego nie założę :D  Te rzeczy naprawdę mi się podobają i często będą gościły do moich stylizacji . 

---- Naszyjnik ----
---- Kolczyki ----







Wszystkie rzeczy nam się podobają . Każda rzecz ma bardzo dobrą jakość jak za takie ceny ale najlepszą jakość mają te kolczyki ! Naprawdę polecamy z całego serca :3

To ja się już z Wami żegnam i widzimy się w następnym poście! :**

Do zobaczenia! :*

Patrycja

You Might Also Like

17 komentarze

  1. sUPER RZECZY :)
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poręczne te pędzelki, są pewnie wygodne przy podróżowaniu :)
    wpadnij do mnie : http://allegiant997.blogspot.com/2016/03/spontaniczne-zycie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! zapomniałam o tym wspomnieć :) Będą idealne do podróży ze względu na ich niewielką tubę :)

      Usuń
    2. i to jest coś czego potrzebuje! :D

      Usuń
  3. ładna biżuteria, linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne rzeczy ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny naszyjnik :) bardzo ładne rzeczy
    mypinkdreams3.blogspot.com
    obserwuje i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.