New in - Dresslink

20:00


                                                              Cześć!

Jak to miło pisać posta nie spiesząc się ,że trzeba wracać do lekcji :)  Nareszcie wolne jeeeej!
Niedawno przyszła do nas długo wyczekiwana paczka z Dresslink . Szła ona bardzo krótko bo równo 2 tygodnie przy czym byłyśmy bardzo zdziwione . Zamówiłyśmy dwie pary okularów na wiosnę oraz bluzę i bluzkę :) Przy ubraniach wiedziałyśmy że może być ta jakość bardzo słaba ale zaryzykowałyśmy i skusiłyśmy się . Przy okularach byłyśmy bardziej spokojne ponieważ jak zawsze gadżety/biżuterie/akcesoria zawsze przychodzą w dobrej jakości . Jeszcze nigdy nam się nie przydarzyło zamówić coś z wyżej wymienionych rzeczy w złym stanie . Dobra może przejdźmy do pokazania co nam udało się zamówić :)

Zacznijmy od okularów .
Tu macie linki do tych okularów :
-
Okukary 1
Okulary 2
-






Przepraszam za odbicia w szkiełkach ale niestety tak tu już jest z okularami :D

I teraz pokażemy Wam ubrania .
Linki do ubrań (zobaczcie jak wyglądają na stronie) :
-
Bluza
Bluzka
-

Bluza jest zrobiona z bardzo miękkiego (piankowego?) materiału . Jest w niej bardzo cieplutko i jakość bluzy jest bardzo dobra moim zdaniem . Idealna będzie na wiosnę :) Jedyny minus to to ,iż miała tylko uniwersalny rozmiar i jest na mnie trochę za krótka .



Jak widzicie materiał jest z bardzo milutki i ciepły , idealny na wiosnę !



Bluzka jest wykonana ze średniej jakości materiału , należy do tych tańszych lecz bardzo fajnie się prezentuje na sobie i myślę ,że to najważniejsze:) Jeśli chodzi o rozmiar to wybierajcie taki jaki macie , ta jest w rozmiarze L i jest troszkę luźna ale i tak jest bardzo fajna .








Mam nadzieje, że podobają się Wam nasze nowości . Piszcie czy też coś zamawiałyście z tego sklepu :)

Do następnego ,

Pa! :*

Patrycja


You Might Also Like

32 komentarze

  1. Noo super rzeczy wybrałyście, okularki już sa potrzebne bo słoneczko wychodzi! :) kliknełam :> jeżeli miałam :P

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/03/spontaniczne-zycie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy:) Podoba mi się bluza:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy, fajne okulary

    mikolajkulicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy, zwłaszcza okulary <3
    http://agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty wybrałyście :) Oczywiście poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bluza z napisem different jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy ;)

    pozdrawiam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne rzeczy! Bardzo podobają mi się okulary :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Okulary są świetne ! ;) Ta czarna bluzka strasznie w moim guście ;)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne okulary! Koniecznie muszę sobie takie kupić w te wakacje! Nie ma opcji. Jejku, dawno już nic mi się tak nie spodobało! Wesołych Świąt! Miłego dnia!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetne są te okulary! Muszę sobie takie sprawić. :) Poklikałam w linki i życzę powodzenia w dalszej współpracy. :)
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  12. kupuje te okulary wasza wina hehe buziak

    OdpowiedzUsuń
  13. poklikałam :D też mam bluzę z napisem different ale w innych kolorach :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym mieć tą bluzę, tylko w innych kolorach :) Poklikane!

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.